کد خبر: ۵۴۱۱۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۹ 20 December 2017

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، محمدرضا برادران ظهر امروز در نشست مشترک کمیته ورزش و جوانان با موضوع هماهنگی برنامه‌های دهه مبارک فجر در اردبیل اظهار داشت: به مناسبت آغاز دهه فجر برگزاری برنامه‌های فرهنگی و ورزشی همانند سال‌های  گذشته در دستور کار قرار گرفته است که امیدواریم در این زمینه متولیان اجرایی و مسئولان مربوطه مشارکت و همکاری‌های لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به این که به مناسبت فرارسیدن دهه فجر در استان اردبیل 350 برنامه ورزشی و فرهنگی برگزار می‌شود افزود: برای برگزاری باشکوه و منظم برنامه‌ها نیازمند ورود تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی و بخش‌های خصوصی در اجرای مناسب برنامه‌ها و مسابقات مختلف هستیم.

معاون ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: افزایش شور و نشاط در بین جوانان و اقشار مختلف جامعه از مهم‌ترین اهدافی است که به دنبال داریم که از جمله این برنامه‌ها می‌توان به برگزاری همایش بزرگ پیاده‌‌روی در تمامی شهرستان‌های استان اردبیل اشاره کرده که هماهنگی‌های لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

برادران با اشاره به برگزاری مسابقات مختلف اسکی در شهرستان سرعین بیان کرد: همزمان با ایام دهه مبارک فجر، جشنواره ملی آدم برفی و تندیس یخی نیز در این شهرستان برگزار می‌شود که به طور حتم در راستای توسعه گردشگری زمستانی استان اردبیل و به ویژه شهرستان سرعین حائز اهمیت بسیار است.

وی تصریح کرد: اهمیت به بخش گردشگری زمستانی به همان اندازه که در فصول گرم سال اهمیت دارد باید مورد توجه واقع شود و طوری نباشد که فقط در ایام خاصی از سال شاهد رونق بخش گردشگری با استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات بالقوه استان در این زمینه باشیم بلکه در تمام فصول سال از این امکانات باید بهره‌مند شویم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار