فرماندارسپیدان به نقش فرهنگ سازی در این زمینه اشاره کرد و اظهار داشت:امروزه پسماندها بعنوان یک تهدید محیط زیستی است و ضرورت مدیریت آن فراتر از یک شهر است و کاهش بعنوان یک راه کار اساسی و مهم که می تواند جنبه پیشگیری از بروز مشکلات باشد، نیاز به فرهنگسازی همگانی و توجه ویژه شهروندان دارد.
کد خبر: ۵۴۱۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹ 20 December 2017
تابناک فارس به نقل از مارگون:به منظور بررسی مشکلات جمع آوری ودفن زباله های شهرستان سپیدان جلسه ای به ریاست شبیر زارع خفری فرماندارسپیدان وباحضور پاک نژاد بخشدار بخش مرکزی ،شیخی بخشدار بخش همایجان،شهرداران و تعدادی اعضای شورای دوشهراردکان و هماشهر در دفتر فرماندار برگزار شد.

فرماندار سپیدان در این جلسه جمع آوری و دفع زباله هارا به عنوان یکی از دغدغه های جوامع بشری دانست وافزود: امروزه مسئله جمع آوری حمل و دفع زباله ها در دنیا بصورت مدیریت مواد زائد جامد مطرح گردیده که از عناصر اصلی تولید ، نگهداری موقت ، جمع آوری حمل و نقل ، دفع و بازیافت تشکیل یافته است و لازم برای کلیه عناصر برنامه وجود داشته باشد چرا که هر یک از این عناصر متاثر از یکدیگر بوده و پرداختن به یک یا چند عنصر بدون داشتن برنامه برای سایر عوامل سودی نخواهد داشت.

زارع خفری با بیان اینکه اهمیت دفع بهداشتی زباله ها موقعی بر همه روشن خواهد شد که خطرات ناشی از آن‌ها بخوبی شناخته شود.،تصریح کرد:زباله ها نه فقط باعث تولید بیماری، تعفّن و زشتی مناظر می‌گردند، بلکه می‌توانند به وسیله آلوده کردن خاک، آب و هوا خسارات فراوانی را ببار آورند.
وی در ادامه افزود:جمع آوری، حمل و نقل و آخرین مرحله دفع این مواد بایستی به طریقی باشد که خطرات ناشی از آن‌ها در سلامتی شهروندان را به حداقل ممکن کاهش یابد.
فرماندارسپیدان به نقش فرهنگ سازی در این زمینه اشاره کرد و اظهار داشت:امروزه  پسماندها بعنوان یک تهدید محیط زیستی است و ضرورت مدیریت آن  فراتر از یک شهر است و کاهش بعنوان یک راه کار اساسی و مهم که می تواند جنبه  پیشگیری از بروز مشکلات  باشد، نیاز به فرهنگسازی همگانی و توجه ویژه شهروندان دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار