نماینده ولی‌فقیه در استان فارس با تسلیت درگذشت آیت‌الله حائری شیرازی گفت: فقدان این عالم ربانی توسط شخص دیگری پر نخواهد شد.
کد خبر: ۵۴۱۵۵۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۰ 20 December 2017
تابناک فارس به نقل از فارس:آیت‌الله اسدالله ایمانی امروزضمن تسلیت درگذشت آیت‌الله حائری امام‌جمعه سابق شیراز، وی را یک انسان متفکر و ایده پرداز دانست و اظهار داشت: تألیفاتی که از آیت‌الله حائری باقی‌مانده حاکی از این است که این عالم گران‌قدر از قدرت مثال حداکثر استفاده را برای تفهیم و تبیین مطالب کرده است.

وی افزود: آیت‌الله حائری انسانی شایسته و قابل‌ملاحظه از جهات مختلف بود که فوت وی یک ثلمه و خلاء در عالم اسلام به وجود خواهد آورد و جای آن توسط شخص دیگری پر نخواهد شد.

امام‌جمعه شیراز این حادثه را به‌واسطه خدمت ولی‌عصر (ع)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده آیت‌الله حائری و همشهریان شیرازی تسلیت گفت و افزود: وی صبور و بردبار بود و همین صبوری بود که موجب شد به مدت طولانی در شهر شیراز امامت جمعه داشته باشد.

ایمانی همچنین در مورد اینکه آیا برای فوت این عالم ربانی عزای عمومی اعلام خواهد شد یا نه نیز گفت: ابتدا باید ببینیم که تصمیم خانواده مرحوم حائری در این رابطه و زمان و مکان تشییع چیست تا با هماهنگی مسؤولان، به تصمیمی در این مورد برسیم.

یادآور می شود آیت الله حائری امام جمعه سابق شیراز پس از مدت ها بیماری و بستری در بیمارستان، امروز دار فانی را وداع گفت.
این ضایعه را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده معزز آیت الله حائری و عموم مردم ایران به ویژه همشهریان شیرازی، تسلیت عرض کرده و علو درجات را برای آن مرحوم از درگاه ایزد متعال خواستار است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار