کد خبر: ۵۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۹ 16 February 2015

رئيس سازمان جهاد کشاورزي آذربايجان‌ شرقي گفت: پس از عيد نوروز لاشه‌هاي مرغ بعد از کشتار داراي کد رهگيري مي‌شوند تا محل پرورش و کشتار مرغ مشخص باشد.

به گزارش خبرنگار ما، کريم مهري در نشست هم انديشي سند تدبير و توسعه آذربايجان‌شرقي با اشاره به فعاليت گزارش کارگروه کشاورزي اظهار کرد: در تدوين سند تدبير و توسعه استان از نظرات کارشناسان امر کشاورزي و مشاوران استانداري بهره‌مند شده‌ايم.

وي توليد سالم محصولات کشاورزي، جذب و هدايت سرمايه بخش کشاورزي را از اهداف اين سند برشمرد و گفت: توليد محصولات سالم کشاورزي در زمينه‌هاي مختلف و ممنوعيت عرضه محصولات توليدي با سموم مورد توجه است.

مهري نظارت بر توليد گوشت مرغ بدون آنتي بيوتيک را از برنامه‌هاي اين سازمان برشمرد و گفت: کد رهگيري بر لاشه‌هاي مرغ‌ها در کشتارگاه‌ها نصب مي‌شود تا مشخص شود مرغ در کدام مزرعه پرورش يافته و در کجا کشتار شده است.

رئيس سازمان جهادکشاورزي آذربايجان‌ شرقي يادآور شد: تجهيز بخش کشاورزي به ماشين آلات نوين مورد توجه دولت بوده که بر همين اساس در استان نيز برنامه‌ريزي داريم.

وي يادآور شد: افزايش ميزان صادرات محصولات کشاورزي و ايجاد بورس کالاي کشاورزي از برنامه‌هاي جهادکشاورزي است که در اين زمينه اهداف کمي و کيفي در نظر گرفته شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار