نماینده مردم تبریز در مجلس:
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: اقدام مدیرعامل پالایش پخش در برکناری مدیران استانی مقابله با مجلس بوده و می طلبد وزیر نفت با این اقدام کودکانه برخورد کند.
کد خبر: ۵۴۳۹۴۶
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰ 26 December 2017

احمد علیرضا بیگی در نشست علنی امروز (سه شنبه، 5 دیماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر نفت اظهار داشت: دو هفته گذشته سووال از وزیر نفت در مورد طرح برندینگ وارد شناخته شد و در پی کارت زرد وزیر مدیرعامل شرکت پخش و فرآورده‌های نفتی اقدام به برکناری مدیران استانی که نمایندگان آنها در مجلس در ارتباط با سووال از وزیر فعال بودند کرده است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انتظار داشتیم وزیر نفت برخورد جدی انجام دهد نه اینکه حق را به مدیرعامل پالایش و پخش دهد و از وی بخواهد با اغماض مدیران برکنار شده را برگرداند.

وی ادامه داد: لازم به ذکر است که مدیران پخش استان‌های اصفهان، یزد، خراسان رضوی و آذربایجان شرقی در این خصوص برکنار شدند البته آذربایجان روز شنبه اعاده شد و باید گفت آقای وزیر این اقدام نباید بدون بازخواست رها شود.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس ادامه داد: بیش از 2 ماه است کارمزد جایگاه‌ها و کارکرد نفت‌کش‌ها پرداخت نشده است و تلاش بر این است که جایگاه‌ها را مهیا کنند که از طرح رانتی برندینگ حمایت کرده و به این طرح ملحق شوند انتظار داریم که وزیر نفت به این اقدام کودکانه که در مقابله با مجلس اتفاق افتاده خاتمه دهد و شرایط را برای اعمال اراده ملت مهیا کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :