سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت: ثبت نام بیست و نهمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه استان ایلام همزمان با سراسر کشور به مدت یک ماه تا 25 دی ماه امسال ادامه دارد.
کد خبر: ۵۴۳۹۷۳
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۵ 26 December 2017

به گزارش تابناک ایلام ؛ شکراله شیرخانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: شناسایی و معرفی کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه در سه بخش صنعت، کشاورزی و خدمات از اهداف برگزاری این جشنواره است.


وی افزود: این جشنواره هر سال با هدف تجلیل از کارگران و گروه کاری نمونه و به منظور ترویج و تقویت فرهنگ کار و تلاش در سه مرحله مقدماتی، استانی و کشوری و در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی برگزار می شود.


سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام یادآور شد: در جریان برگزاری این جشنواره از سه کارگر نمونه، سه گروه کار نمونه، سه واحد نمونه کارگری در سه بخش صنعت، کشاورزی و خدمات به صورت استانی تجلیل به عمل خواهد آمد و افراد برتر استانی در صورت اخذ حد نصاب امتیاز به جشنواره ملی معرفی خواهند شد.


شیرخانی تاکید کرد: معیار انتخاب کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه در مرحله استانی، اختراع، نوآوری و خلاقیت، مسئولیت پذیری، نظم و انضباط است.


وی اضافه کرد: کارفرمایان، تعاونگران، واحدهای تولیدی، صنعتی، کشاورزی و خدماتی می توانند برای ثبت نام در این جشنواره به سامانه ملی جشنواره به آدرس http://emtenan.mcls.gov.ir مراجعه کنند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار