تابناک چهارمحال وبختیاری- فرمانده انتظامی شهرستان کوهرنگ از شناسائی و دستگیری 11 نفر از عوامل تیر اندازی هوایی با سلاح شکاری در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۵۴۴۲۹۷
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷ 27 December 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- سرهنگ صادق محمدی با اعلام این خبر به رسانه های استان افزود: در پی وصول گزارش های مردمی مبنی بر تیراندازی هوایی با سلاح شکاری توسط عده ای در مراسم عزاداری و ایجاد رعب و وحشت بین مردم و دستور قاطع فرمانده انتظامی استان مبنی بر برخورد با مسببین، مراتب به صورت در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.
وی اظهار کرد: ماموران با اقدامات پلیسی دقیق و همچنین با استفاده از تصاویر به دست آمده از دوربین های مدار بسته 11 نفر از عاملان تیراندازی را شناسائی و با هماهنگی مقام قضائی آنها را دستگیر و به همراه سلاح های شکاری استفاده شده به مقر انتظامی منتقل کردند.
سرهنگ محمدی با اشاره معرفی متهمان به مراجع قضائی گفت: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و برخورد قانونی با مخلان امنیت مردم به صورت جدی در دستور کار فرماندهی انتظامی استان و شهرستان قرار دارد.
تیراندازی در مراسم عزا و عروسی در برخی شهرها و روستاهای استان چهارمحال و بختیاری و استانهای همجوار به خصوص در مناطق عشایری مرسوم است که طی سالهای گذشته منجر به کشته و زخمی شدن تعداد زیادی از اهالی شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار