یم فوتسال مس_سونگون ورزقان امروز با برتری خانگی مقابل مقاومت البرز فاصله خود را با تیم رده دومی تاسیسات دریایی تهران به 6 امتیاز رساند که با توجه به تفاضل گل بالای این تیم نسبت به رقیب تهرانی، می‌توان گفت قهرمانی این تیم تا حدود بسیار زیادی قطعی است.
کد خبر: ۵۴۴۸۱۹
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۶ 28 December 2017

بازی های هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال از ساعت ۱۶ امروز(پنجشنبه) به صورت همزمان آغاز شد و تیم مس سونگون با نتیجه ۴ بر یک برابر مقاومت البرز به برتری رسید تا ۵۰ امتیازی شود اما با توجه به پیروزی ۶ بر ۵ تاسیسات دریایی مقابل آتلیه طهران، و فاصله ۶ امتیازی مس و تاسیسات دریایی، تکلیف قهرمان مشخص نشد اما مس می تواند با یک تساوی نیز به قهرمانی برسد.

امروز، تاسیسات دریایی تهران در بازی ای که مقابل آتلیه طهران ابتدا با ۴ گل عقب افتاده بود، در نهایت به پیروزی ۶ بر ۵ رسید.

تنها در شرایطی که مس هر دو بازی خود را ببازد و تاسیسات دریایی هر دو بازی خود را پیروز شود، شاگردان شمسایی قهرمان خواهند شد. البته تاسیسات دریایی باید تفاصل گل ۲۳ تایی در این دو بازی با مس را هم جبران کند.

تیم گیتی پسند اصفهان نیز در مشهد با نتیجه ۳ بر دو مقابل فرش آرا شکست خورد تا امیدهایش برای قهرمانی را از دست بدهد.

امروز همچنین حفاری اهواز مقابل هیات فوتبال قم سقوط کرده، جشنواره گل به پا کرد و با نتیجه ۱۰ بر ۳ به برتری رسید. این دیدار هیچ تاثیری در سرنوشت قهرمانی یا سقوط نداشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار