فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز:
فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز گفت: 9 دی غلبه جنود الهی بر جنود شیطانی بود و همه مردم بدون نگاه‌های جناحی در راهپیمایی حضور پیدا کرده و از انقلاب اسلامی حمایت کردند.
کد خبر: ۵۴۵۱۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶ 30 December 2017

 علیرضا حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک در قزوین در خصوص حماسه عظیم 9 دی اظهار داشت: حضور حماسه‌ساز مردم در 9 دی ماه 88 نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زرین دیگری بر افتخارات ایران اسلامی بود.

وی ادامه داد: حماسه 9 دی یک نماد عزت و اقتدار همرا با بصیرت مردمی بود و مردم نشان دادند تا پای جان برای حفظ انقلاب، ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستادند و با صدای بلند و رسا اعلام کردند اگر دشمنان در برابر دین و اسلام مقاومت و ایستادگی کنند، در مقابل تمام دنیا خواهند ایستاد.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز اضافه کرد: 9 دی همچون روز 22 بهمن یوم‌الله و ماندگار شد، مردم در مقابل نقشه‌های شوم استکبار که به فکر براندازی نظام بودند و دشمنان داخلی و خارجی را مأیوس و قلب امام زمان(عج) و نایب بر حقش مقام معظم رهبری‌(مدظله‌العالی) را شاد کردند.

حیدری گفت: 9 دی غلبه جنود الهی بر جنود شیطانی بود و همه مردم بدون نگاه‌های جناحی در راهپیمایی حضور پیدا کرده و از انقلاب اسلامی حمایت کردند و به حرمت‌شکنی‌های عده‌ای غافل و مزدور وابسته به استکبار به مقدسات مسلمانان اهانت کردند.

این مسؤول با بیان اینکه روز 9 دی گفتن نه به فتنه‌گران و آری گفتن ملت غیور ایران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود، مطرح کرد: 9 دی مردم ایران تیر خلاص را به طرف سران فتنه شلیک کردند و در روز 9 دی مردم دوباره به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آری گفتند و با حضور خودجوش مردم در تهران و در استان‌های دیگر به جهانیان نشان دادند که مردم ایران قدرشناس هستند و دشمنان داخلی و خارجی خود را می‌شناسند و هرگز فریب نیرنگ‌ها و نقشه‌های دشمن را نمی‌خورند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز خطاب مسؤولان یادآور شد: مسؤولان قدر این مردم را بدانند و بعضی‌ها می‌خواهند این جریان فتنه به فراموشی سپرده شود و همین مردم اگر در حماسه 9 دی حضور پیدا نمی‌کردند، این مسؤولان امروز مسؤول نبودند.

حیدری در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه نقش خواص در فتنه 88 را چگونه ارزیابی می‌کنید، توضیح داد: بعضی از خواص دوران پیامبر به دلیل عدم بصیرت و تقوا ، مثل طلعه و زبیر در مقابل امیرالمؤمنین(ع) ایستادند و امروز در فتنه 88 هم بعضی از خواص در مقابل نظام اسلامی ایستادگی کردند و مردود شدند.

وی متذکر شد: امید است این درسی باشد برای سایرین که در مقابل تمام فتنه‌هایی که در آخرالزمان(عج) است با بصیرت باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار