عضو شورای شهر قزوین:
عضو شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه همه مسؤولان باید مطالبات به حق مردم را با جدیت مطرح و پیگیری کنند، گفت: اگر بتوانیم در دفاع از مظلوم حرکت کرده و مطالبات به حق مردم ادا شود، دیگر دشمنان نقش بازی نخواهند کرد.
کد خبر: ۵۴۵۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱ 31 December 2017

 به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، محسن حق‌شناس در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد، با اشاره به اتفاقات اخیر اظهار د اشت: این رویداد نشان می‌دهد که در برخی از حوزه‌ها رضایت مردم جلب نشده است.

وی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی، شغل و معیشتی از مطالبات به حق و جدی مردم است، افزود: اتفاقات اخیر نشان می‌دهد که پاسخ قاطع و کافی به این مطالبات داده نشده است.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام مطالبات مردم ایران را فهمیدند و با غفلت برخی از مسؤولان توانستند از آن استفاده کرده و با طرح مشکلات مردمی، مدیریت مطالبات به حق آن‌ها را در دست بگیرند.

حق‌شناس اضافه کرد: دشمنان با طرح مشکلات اقتصادی و شغل درصدد هستند به اهداف شیطانی خود دست یابند و به نظام‌ خدشه وارد کنند.

این عضو شورا تصریح کرد: برای طرح مطالبات مردمی باید در کجا مطرح شود و چه کسانی باید این حق را ادا کنند تا بتوانند رضایتمندی آن‌ها را به دست آورند.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد: اگر بتوانیم در دفاع از مظلوم حرکت کرده و مطالبات به حق مردم ادا شود، دیگر دشمنان نقش بازی نخواهند کرد و بر مردم و نظام‌ هزینه سنگین تحمیل نمی‌شود.

حق‌شناس با بیان اینکه همه مدیران باید مطالبات به حق مردم را با جدیت مطرح و پیگیری کنند، اضافه کرد: همه مسؤولان اعم از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، قوای سه‌گانه، نمایندگان مقام معظم رهبری و نمایندگان شورا، وظیفه دارند تا در ادای مطالبات مردمی تلاش کنند.

وی یادآور شد: وقتی در ظلم آشکار لب‌ها فرو بسته و وظایف فراموش شده و همچنین بیانات مقام معظم رهبری در رسیدگی به محرومان و رفع آن‌ها سهل انگاری شود، باید نارضایتی مردم را دید.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین عنوان کرد: هر مسؤولی باید رفع مشکلات مردم را وظیفه خود بداند و در راستای رفع آن‌ها اقدامات لازم را انجام دهد تا رضایتمندی آحاد جامعه جلب شود.

حق‌شناس با اشاره به اینکه حماسه 9 دی، روز نماد غلبه بصیرت مردم بر شیطنت‌های دشمنان است، مطرح کرد: آحاد جامعه با هوشیاری و تبعیت از ولایت فقیه توانستند در برابر دسیسه‌های فتنه‌گران داخلی و خارجی به پیروزی برسند.

این عضو شورا گفت: اگر مردم در فضای غبارآلود حق و باطل توانستند به خوبی نقش خود را ایفا کنند به دلیل بصیرت سیاسی آن‌ها بوده که برای خنثی کردن فتنه‌های دشمنان از اهمیت بسزایی برخوردار است.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین افزود: مردم قزوین همانند سایر شهرها در فتنه 88 نشان دادند که پایبند آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند و در دفاع از آن بیش از گذشته مصمم بوده و خواهند بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار