رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان استهبان گفت: جودوکار این شهرستان موفق شد عنوان نخست رقابتهای جودو بزرگسالان کشور را از آن خود کند.
کد خبر: ۵۴۶۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹ 02 January 2018


تابناک فارس به نقل از ایپنا:جمشید اسماعیلی امروز اظهار داشت: در این دوره از پیکارها، مهدی فتحی پور؛ جودوکار استهبانی تیم فارس با شکست حیدر زحمتکش از تهران بر سکوی قهرمانی وزن منهای ۷۳ کیلوگرم ایستاد و میلاد احمدی از البرز و مهرداد زمانی از توابع تهران نیز به مقام سوم مشترک دست یافتند.

وی تصریح کرد: در روز پایانی این مسابقات، تیم تهران در دیدار نهایی با نتیجه ۳ بر ۲ تیم خراسان شمالی را شکست داد و جام قهرمانی را بالای سر برد و تیم رپه شارژ اصفهان با حساب ۴ بر ۱ از سد تیم فارس گذشت و سوم شد.

اسماعیلی با اشاره به اینکه برترین های هر وزن این مسابقات به اردوی آماده سازی تیم ملی جودو بزرگسالان دعوت می شوند، افزود: مهدی فتحی پور از جودوکاران شایسته کشورمان است که سابقه حضور در اردوهای مختلف تیم ملی را دارد و عناوین متعددی از رقابت های قهرمانی آسیا و جهان را در کارنامه افتخارات خود به یادگار گذاشته است.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان استهبان با بیان اینکه فتحی پور تنها مدال تیم فارس در این دوره از پیکار را کسب کرد، بیان داشت: مسابقات جودو قهرمانی مردان بزرگسالان کشور جام شهید هاشمی نژاد با حضور ۱۷ تیم و ۳۰۷ جودوکار در سالن ورزشی شهید هاشمی نژاد بهشهر برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار