مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم از پیگیری، شناسایی و جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز در روستاهای استان قم خبرداد.
کد خبر: ۵۴۷۴۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۸ 03 January 2018

به گزارش تابناک قم، محمد احمدی جبلی، در خصوص اقدامات سال جاری این شرکت گفت: در راستای توزیع عادلانه آب و جلوگیری از ورود هر نوع آلودگی به شبکه آبرسانی، شناسایی و جمع آوری انشعابات غیر مجاز با جدیت در حال پیگیری می باشد.


مدیرعامل شرکت آبفای روستایی استان قم افزود: در سال 96 از 534 انشعاب غیرمجاز شناسایی شده در سطح روستاهای استان قم،  170  فقره با طی مراحل قانونی به انشعاب مجاز تبدیل و 364 انشعاب دیگر نیز در مراحل واگذاری و یا معرفی به مراجع قضایی این استان است.


وی گفت: این شرکت با بهره گیری از سیستم های سخت افزاری به روز و نرم افزارهای تخصصی در تلاش است تا از هدررفت آب جلوگیری و دقت در ابزارهای اندازه گیری تولید و توزیع آب را افزایش دهد.


احمدی جبلی با بیان اینکه استفاده غیرمجاز از شبکه آب، در توزیع عادلانه آب اخلال ایجاد می کند، تصریح‌کرد: در واقع کسانی که از طریق انشعابات غیرمجاز به شبکه آبرسانی وصل می‌شوند، علاوه بر نپرداختن هزینه خدمات خود و ایجاد اخلال در آبرسانی به مشترکین و تضییع حقوق ایشان، موجب وارد شدن خسارت و ورود آلودگی به شبکه آبرسانی نیز میشوند، به همین دلیل موضوع شناسایی انشعابات غیرمجاز با حساسیت ویژه دنبال می‌شود.


احمدی جبلی در پایان با تاکید بر اصلاح الگوی مصرف تصریح کرد: هدف از شناسایی و جمع آوری انشعابات غیرمجاز  اشاعه فرهنگ مصرف صحیح آب و مقابله با هدر رفتهای گسترده از شبکه آبرسانی است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار