سومین نشست فصلی روسا و نواب روسای هیئت‌های ورزشی شهرستان بابلسر با رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان برگزار شد
کد خبر: ۵۴۷۹۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۲ 05 January 2018

به گزارش تابناک مازندران، سومین نشست فصلی روسا و نواب روسای هیئت های ورزشی بابلسر با رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان با حضور کسری منوچهری معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران در سالن اجتماعات مجتمع شهید عظیمی بابلسر برگزار شد.


اسماعیل پهلوان رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر در این نشست اظهار کرد: بابلسر در سال 96 در حقوق شهروندی دستگاه برتر شد.


وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی در خصوص دهه مبارک فجر باید در دستور کار هیئت‌های ورزشی قرار بگیرد، تصریح کرد: باید در دهه فجر همچون مناسبت‌های دیگر اداره ورزش بابلسر موفق عمل کند.
رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر با اشاره به اینکه شهرستان بابلسر نخستین بار میزبان یادواره شهدای مدافع حرم استان مازندران در دوم اسفند ماه میباشد، خاطرنشان کرد: باید جوانان و ورزشکاران بابلسری در این یادواره حضوری فعال داشته باشند.
وی افزود: تلاش شده است روحیه بسیجی و حفظ ارزش ها را در بدنه ورزش و جوانان شهرستان تا جایی که توان داریم تزریق کنیم.


پهلوان با بیان اینکه برنامه‌ریزی عملیاتی هیئت‌های ورزشی نیز در دستور کار قرار بگیرد، اظهار کرد: در اداره ورزش و جوانان بابلسر برنامه محوری با رویکرد فرهنگی در دستور کار قرار دارد و در هر سال باید استاندارد های خود را در زمینه برنامه‌نویسی و برنامه‌ریزی بهتر کرد.
وی با اشاره به اینکه پایش در حوزه عملکردی در سه ماه اول و دوم اداره ورزش و جوانان بابلسر صورت گرفته است، افزود: اداره ورزش و جوانان بابلسر و هیئت های ورزشی اگر در زمینه‌ای عقب مانده است باید با کمک یکدیگر این مشکلات را برطرف کنند.
پهلوان در پایان از همکاری و حمایت های حجت‌الاسلام قلی‌پور امام جمعه بابلسر، سردار ولی‌الله نانواکناری نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی، مهندس اسد فرماندار بابلسر، حبیب حسین‌زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، سرهنگ پاسدار حسین‌نژاد فرمانده سپاه بابلسر، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر بابلسر، مهندس شفیعی شهردار بابلسر و تمامی مسئولان این شهرستان تقدیر و تشکر به عمل آورد.
کسری منوچهری معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان مازندران نیز در این نشست، اظهار کرد: بابلسر موفقیت‌هایی فراوانی در امور ورزشی به دست آورده است که نشان دهنده مدیریت مناسب در این شهرستان است.
وی با بیان اینکه رئیس اداره ورزش و جوانان بر اساس برنامه در این شهرستان گام بر می‌دارد، افزود: برای موفقیت نیاز به برنامه بلندمدت است و باید این برنامه‌ها قابل رویش و پایش باشد.


معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اینکه تاکنون مازندرانی‌ها 421 مدال جهانی، آسیایی و بین‌المللی را به دست آوردند، تصریح کرد: بابلسری‌ها با بیش از 23 مدال حدود 10 درصد از این موفقیت‌ها را به دست آوردند.
فاطمه بهار نائب رئیس شورای اسلامی شهر و نائب رئیس هیأت کشتی بابلسر نیز در این نشست خاطرنشان کرد: از زمانی که دکتر پهلوان با تیم جدید اداره ورزش و جوانان، مدیریت ورزش بابلسر را در دست گرفتند برنامه ریزی مناسبی دارند و جهش بسیار خوبی در پیکره ورزش بابلسر ایجاد شد و به همین دلیل از ایشان تشکر می‌کنم و امیدوارم این روند موفقیت‌آمیز ادامه داشته باشد. وی بیان کرد: شورا و شهرداری بیش از گذشته در کنار اداره ورزش هستند.
محجوب پروین عضو شورای اسلامی شهر و رئیس هیأت بدنسازی و پرورش اندام بابلسر نیز در این نشست با تشکر از زحمات پهلوان رئیس و کارکنان اداره ورزش و جوانان این شهرستان، اظهار کرد: از عملکرد و فعالیت‌های اداره ورزش و جوانان بابلسر رضایت داریم و از آن حمایت می‌کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار