مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: 19 مسجد فعال در سطح استان به صورت آزمایشی در طرح احیای نماز صبح مشارکت می کنند.
کد خبر: ۵۴۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۲ 29 June 2015

 به گزارش ایرنا، حجت الاسلام اکبر قیامی در جلسه کمیته احیای نماز صبح در مساجد استان اردبیل گفت: هیئت امنای مساجد باید در جذب جوانان برای اقامه نماز و برنامه های فرهنگی نهایت تلاش خود را بکار گیرند و از ظرفیت مساجد برای تبلیغ احکام و دین اسلام استفاده کنند و مساجدی که در جهت احیای اقامه نماز صبح تلاش می کنند، کمک مالی و معنوی خواهیم داشت.
وی افزود: مساجد باید با برنامه ریزی مناسب به تدریج به کانون فرهنگی محلات و شهرها تبدیل شوند تا در واقع نگاه اصیل اسلامی در جامعه رواج پیدا کرده و تقویت معنویت در سطح شهرهای ما نمود عینی پیدا کند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل بیان کرد: حضور مردم در مساجد در نوع برخورد و ویژگی های رفتاری آنها اثرگذار است و در سایه ایجاد دوستی ها و ارتباطات در مساجد، بسیاری از الگوهای رفتاری فرزندان نیز اصلاح می شود.
حجت الاسلام قیامی همچنین گفت: تعامل امامان جماعت با نمازگزاران نیز نقش مهمی در این زمینه دارد و با افزودن بر بار محتوایی برنامه ها، مصداق بارز مسجد تراز اسلامی را به نمایش بگذارند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار