رئیس کمیسیون عمران شورای شهر قم تاکید کرد
رئیس کمیسیون عمران شورای شهر قم گفت: عملا بودجه‌های شهرداری برای پروژه‌های قطار شهری پوشش ندارد و این منابع باید از محل فروش اوراق مشارکت تامین شود.
کد خبر: ۵۴۹۶۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲ 09 January 2018

به گزارش تابناک قم، روح‌الله امراللهی در بیست و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر قم که دوشنبه شب به ریاست عبدالله جلالی با حضور اعضا و سیدمرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، با اشاره به پیگیری شهرداری برای انتشار اوراق مشارکت برای قطار شهری گفت: انتشار اوراق مشارکت برای قطار شهری مطلب جدیدی نیست و در دوره‌های قبل نیز انجام شده است و با توجه به اهمیت پروژه قطار شهری و اینکه تنها ظرفیت تامین منابع مالی برای قطار شهری اوراق مشارکت است باید به این امر اهتمام جدی داشته باشیم.

وی اظهار کرد: با توجه به همتی که در دولت صورت گرفته تا این اوراق امسال منتشر شود حتما باید پیگیری شده تا به قم نیز سهمی اختصاص داده شود.

وی با تاکید بر اینکه عملا بودجه‌های شهری برای قطار شهری پوشش ندارد خاطرنشان کرد: باید از این مسیر هزینه‌ها تامین شوند تا بتوانیم این پروژه را به سرانجام برسانیم.

امراللهی همچنین با اشاره به لایحه تعیین تکلیف حساب‌های سازمان توسعه و عمران گفت: تعیین تکلیف حساب‌های سنواتی جزو ماموریت‌های هر مدیریت هست و دیگر نیازی به این نبوده که شورا مجوزی را ارائه کند مگر اینکه مغایرتی وجود داشته باشد که نیاز باشد شورا تصمیم بگیرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار