در پی دو هفته عدم حضور تعدادی از خبرنگاران در جلسات شورای شهر شیراز که به سبب سوءتفاهمی حادث شده بود، پس از رفع کدورت‌ها، خبرنگاران در هشتاد و ششمین جلسه شورای شهر شیراز حضور یافته و اعضای شورا سعی بر دلجویی از خبرنگاران حاضر در جلسه با اهدای گل داشتند.
کد خبر: ۵۵۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۰ 16 February 2015

به گزارش فارس، رئیس شورای اسلامی این شهر بعد از ظهر امروز در هشتاد و ششمین جلسه صحن علنی شورا اظهار داشت: حرمت تمام خبرنگاران و عکاسان بر ما واجب است و وجود روزنامه‌ها، سایت‌ها و نشریات فعال به یمن تلاش اصحاب رسانه محقق شده که اینها همه از افتخارات این شهر فرهنگی هستند.

غلام‌مهدی حقدل افزود: نوع کار شورا پرتنش و نفسگیر است و از این نظر هم خبرنگاران باید ما را درک کنند و هم اعضای شورا باید زحمات خبرنگاران را ارج نهند.

نایب رئیس شورای شهر شیراز نیز در همین جلسه ابراز داشت: یکی از عوامل پیشرفت و توسعه شهر شیراز، فعالیت خبرنگاران و اصحاب رسانه بوده و از این منظر، تکریم اصحاب رسانه فرضی واجب است.

محمود رضا طالبان با اشاره به این که عملکرد مسئولان با فعالیت خبرنگاران اطلاع‌رسانی می‌شود، تصریح کرد: همه ما می‌دانیم که حفظ شان رسانه بسیار لازم است و در باب این ضرورت همین بس که موانع جغرافیایی و سیاسی در این زمینه برداشته و جهان همچون دهکده‌ای کوچک شده که اخبار و اطلاعات به سرعت در آن منتشر می‌شود.

وی با بیان این که رسانه‌ها همواره همسو با انقلاب و نظام گام برداشته‌اند، گفت: شوای شهر مجلسی شهری بوده و وظیفه این مجلس مدیریت شهر است و این نهاد یک مجموعه تصمیم سازی محلی با انتقاد منصفانه عملکردی بهتر خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار