در هفته اول لیگ حرفه ای بسکتبال
تابناک: تیم بسکتبال پمینای اصفهان در چارچوب هفته نخست لیگ حرفه‌ای بسکتبال کشور به دیدار تیم پالایش نفت آبادان رفت که با نتیجه ۸۴ بر ۷۴ به پیروزی برسد.
کد خبر: ۵۵۱۵
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۶ 16 February 2015

به گزارش تابناک، تیم بسکتبال پمینای اصفهان عصر امروز در چارچوب هفته نخست لیگ حرفه‌ای بسکتبال کشور به دیدار تیم پالایش نفت آبادان رفت که نهایت توانست با نتیجه ۸۴ بر ۷۴ به پیروزی برسد و لیگ حرفه‌ای را با بردی شیرین آغاز کند.

در نیمه نخست این دیدار، ۲ تیم بازی نزدیک را ارائه دادند اما در تمام مدت کوارتر اول ودوم بازی همواره تیم باتجربه نفت آبادان از تیم پمینا پیش بود و در پایان این نیمه نیز تیم نفت بازی را ۳۷ بر ۳۴ به سود خود تمام کرد.

در این نیمه هروه توره بازیکن خارجی و تازه وارد پمینا با کسب ۲۰ امتیاز و اصغر کاردوست بازیکن نفت آبادان با کسب ۱۰ امتیاز، امتیاز آورترین بازیکنان میدان بودند.

از ابتدای کوارتر سوم تیم پمینا بازی بهتری نسبت به تیم مقابل ارائه داد و در آغاز نیمه دوم برای نخستین بار در طول بازی با ۳ پرتاب پنالتی ایمان زندی تیم پمینا در امتیاز ۴۰ بر ۳۹ از حریف پیش افتاد و با ادامه این روند خوب کوارتر سوم با نتیجه ۵۹ بر ۴۸ به سود پمینا پایان یافت.

در آغاز کوارتر چهارم نفت آبادان بازی بهتری از خود به نمایش گذاشت و با چند توپ‌ربایی و پرتاب خوب اختلاف امتیاز را کم کرد تا محسن صادق‌زاده را به درخواست وقت استراحت وادار کند.

رقابت زیبا و تنگاتنگ ۲ تیم در کوارتر چهارم ادامه یافت تا اینکه تیم پمینا موفق شد با ارائه یک بازی منطقی‌ در این دیدار با نتیجه ۸۴ بر ۷۴ به پیروزی برسد

تیم بسکتبال پمینا با کسب امتیازات این بازی باید خود را برای دیدار روز پنجشنبه با شهرداری گرگان از هفته دوم این رقابت‌ها آماده کند.

محسن صادق‌زاده، سرمربی تیم پمینا پس از بازی مقابل نفت آبادان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی گفت: بازی با تیم خوب پالایش نفت آبادان در نخستین هفته لیگ حرفه‌ای بسکتبال کشور بسیار سخت و دشوار بود که شکرخدا موفق شدیم پیروز این دیدار باشیم.

وی افزود: وقفه یک ماهه بین لیگ ملی و لیگ حرفه‌ای، دوری از مسابقات، فشار تمرینات، حضور بازیکن خارجی در ترکیب و 2 باخت تیم در مقابل نفت آبادان در لیگ ملی، تیم را دچار استرس کرده بود و این مسئله سبب شد تا بچه‌ها بازی را سخت آغاز کنند.

سرمربی تیم بسکتبال پمینا اصفهان تصریح کرد: با توجه به اینکه این دیدار بازی نخست ما در لیگ حرفه‌ای بود هنوز به آمادگی و هماهنگی کامل نرسیده بودیم و همین موضوع سبب شد تا در طول بازی فراز و فرودهایی داشته باشیم.

وی با اشاره به شرایط حساس کوارتر چهارم ادامه داد: در لحظات پایانی شاهد رقابت تنگاتنگ و نزدیکی از هر 2 تیم بودیم که توانستیم با مقداری جابجایی نفرات و تغییر در شکل دفاعی تیم، شرایط را به سود خود رقم بزنیم.

صادق‌زاده به بازی خوب هروه توره بازیکن خارجی و تازه وارد این تیم اشاره و تصریح کرد: توره بازیکن پخته و باتجربه‌ای است که به سرعت با بازیکنان و موضوعات فرهنگی تیم عجین شد.

وی خاطرنشان کرد: این بازیکن به دلیل برخورداری از شخصیت فردی قوی و مهارت‌های خود توانست در این بازی بدرخشد و عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار