کد خبر: ۵۵۵۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۹ 30 June 2015
معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای جوانان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده پیگیر برگزاری دوره توانمندسازی سازمان‌های مردم نهاد جوانان به صورت منطقه‌ای و تخصصی هستیم.

وی از راه‌اندازی شبکه تخصصی در بین جوانان و سازمان‌های مردم نهاد جوانان در استان  و دبیرخانه استانی در بین سازمان های مردم نهاد جوانان خبر داد و افزود: نشست هم‌اندیشی با دبیران منتخب استان سازمان‌های مردم نهاد جوانان در تمام شهرستان‌های استان برگزار شده و در این راستا سعی می‌کنیم  شرایط تشکیل کارگروه زنان و دختران جوان استان را مهیا کنیم.

شاکری ابراز کرد: همکاری و هماهنگی با ادارات مرتبط با حوزه جوانان در اعزام گروه‌های منتخب جوانان و فراهم نمودن نشست سازمان‌های مردم نهاد استان نخبه با مسئولان استانی از مهمترین برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان است.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست بر ارتقای توانمندی و سرمایه اجتماعی نسل جوان و تسهیل در هویت‌یابی و تعمیق فرهنگ اسلامی جوانان تاکید کرد و گفت: برگزاری برنامه‌های فرهنگی توسط تشکل‌های جوانان حمایت می‌شود.

جهانبخش ایزدپور تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده نشست هم‌اندیشی نخبگان جوان استان با مسئولان استانی و اردوهای گردشگری در سطح استان و استان‌های مختلف برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد خواستار برگزاری دوره تخصصی بازآموزی سمن‌های جوانان در حوزه عفاف و حجاب و کلاس‌های قرانی ویژه تشکل‌ها و سمن‌های مردم نهاد در ماه مبارک رمضان شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار