ارسلان سلطان قلی در گفتگو با تابناک:
جانشین فرماندهی سپاه ناحیه پاوه گفت: محرومیت در این منطقه زیاد است و بعضی از نقاط شهرستان به ویژه روستا‌ها از دسترسی به حداقل‌ها نیز بی بهره هستند و به همین دلیل سپاه ناحیه پاوه برای جبران این کمبود‌ها وارد عرصه شده است.
کد خبر: ۵۵۷۴۷۲
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۵ 27 January 2018

 

سرهنگ ارسلان سلطان قلی درگفتگو با خبرنگار تابناک افزود:به دلیل وضعیت محرومیت در شهرستان پاوه برنامه‌های ویژه‌ای در این حوزه تدوین و اجرایی شدهاست.

وی خاطر نشان کرد: متاسفانه محرومیت در این منطقه زیاد است و بعضی از نقاط شهرستان به ویژه روستا‌ها از دسترسی به حداقل‌ها نیز بی بهره هستند و به همین دلیلسپاه ناحیه پاوه برای جبران این کمبود‌ها وارد عرصه شده است.

 جانشین سپاه ناحیه پاوه اظهار داشت:اولویت اصلی سپاه نیز در این بخش استفاده از مشارکت و همراهی مردم محلی است، به گونه‌ای که سپاه در طرح‌های مختلف با تامین منابع مالی از همکاری مردم محلی نیزاستفاده می‌کند.

سلطان قلی تصریح کرد:امسال نیز همچون سالیان گذشته سپاه ناحیه پاوه خانه‌های محروم در روستا‌ها را شناسایی و نسبت بهبهسازی این منازل اقدام کرده است.

وی ابراز داشت: در این راستا بیش از ۵۴ سروریس بهداشتی، ۳۰ مرمت خانه، تعمیر مساجد شهرستان را در سال جاری با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان بهسازی کردهایم.

سلطان قلی با بیان اینکه قرار است دو مسجد نیز در روستا‌های داریان و بیدرواز احداث کنیم تصریح کرد: هم اکنون نیز بالغ بر چندین پروژه و طرح عمرانی و خدماتی در مناطق محرومشهرستان در دست اجرا است.

وی تاکید کرد:تمام ظرفیت‌های سپاه برای محرومیت زدایی به ویژه در مناطق محروم بکار گرفته خواهد شد وباید به جایی برسیم که در شهرستان چیزی به نام مناطق محرومنداشته باشیم.

گفتگو از صهیب زربان

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار