كاروان صباي قم در برف‌ گرفتار شد
بارش سنگين برف مسابقه امروز تيم‌هاي فوتبال صباي قم و ملوان بندر انزلي در هفته بيست و يكم ليگ دسته اول فوتبال ايران را لغو كرد.
کد خبر: ۵۵۸۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱ 28 January 2018

به گزارش تابناک قم، در حالی که بارش نزولات آسمانی از عصر هفتمین روز بهمن ماه در نقاط مختلف ایران آغاز شده، شدت بارش‌ها به حدی است که مسابقه امروز تیم‌ فوتبال صبای قم در مقابل ملوان بندر انزلی از هفته بیست و یکم لیگ دسته اول فوتبال ایران را لغو کرد.

این در حالی است که کاروان تیم فوتبال صبای قم برای انجام دهمین بازی خارج از خانه این فصل لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور بعد از ظهر روز شنبه هفتم بهمن راهی شمال ایران و شهر انزلی شد اما در ساعات پایانی شب صبایی‌ها به دلیل بارش سنگین برف در جاده گرفتار شدند.

بازیکنان صبای قم در مسیر سفر به انزلی برای دیدار هفته پنجم دور برگشت مقابل ملوان، ابتدا در فاصله 20 کیلومتری شهر بوئین‌زهرای استان قزوین گیر افتادند و ادامه وضعیت نامشخص جاده‌ها در این سفر و دیر رسیدن به شهر انزلی موجب لغو بازی‌ آنها با ملوان شد.

هیات فوتبال شهر بندر انزلی نیز به دنبال هماهنگی نماینده فدراسیون فوتبال با سازمان لیگ، به دلیل مسدود بودن جاده‌ها بر اثر بارش برف و نرسیدن کاروان تیم فوتبال صبای قم به شهر انزلی، مسابقه امروز تیم‌های ملوان و صبای قم در هفته بیست‌ و ‌یکم لیگ دسته اول فوتبال ایران لغو و به روز دوشنبه موکول شد.

صبای قم و ملوان بندر انزلی بعد از تساوی یک بر یک هفته پنجم نیم‌فصل نخست لیگ دسته اول در ورزشگاه یادگار امام قم، از ساعت 14 عصر روز دوشنبه نهم بهمن ماه در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که در جدول رده‌بندی هم اکنون تیم ملوان بندر انزلی با کسب 30 امتیاز در مکان نهم است و صبای قم با کسب 10 امتیاز تیم هفدهم جدول به شمار می‌رود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار