کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه از کاهش قابل ملاحظه دمای هوا در اکثر نقاط استان و بروز یخبندان خبر داد.
کد خبر: ۵۵۸۲۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶ 28 January 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،سعید قاسمی ، با اشاره به سامانه ناپایداری که جو استان را تحت تاثیر قرار دارد و باعث کاهش دما و بارش برف در برخی نقاط استان شد.

وی گفت: این سامانه کم کم در حال خارج شدن از جو استان بوده و فقط ممکن است بارش‌های ضعیفی برای نواحی شرقی استان از جمله کنگاور و هرسین داشته باشیم.

وی ادامه داد: بیشترین بارش برف ناشی از این موج ناپایدار از کیونان به میزان ۱۲ سانتیمتر گزارش شد و بارش برف خود شهر کرمانشاه نیز ۴.۳ سانتیمتر است.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه کمترین دمای هوای شب گذشته استان را نیز مربوط به کیونان با هشت درجه سانتی گراد زیر صفر اعلام کرد و افزود: دمایخود شهر کرمانشاه نیز شب گذشته به دو درجه سانتیگراد زیر صفر رسید.

قاسمی تصریح کرد: گرمترین نقطه استان در روز گذشته نیز سومار با دمای ۱۴ درجه سانتیگراد بالای صفر بود.

وی از کاهش قابل توجه دمای هوا با عبور این موج خبر داد و عنوان کرد: کاهش دما در نواحی سردسیر استان ممکن است شش تا ۱۰ درجه سانتیگراد باشد.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: در خود شهر کرمانشاه نیز شش تا هشت درجه سانتیگراد کاهش دما خواهیم داشت.

قاسمی از پیش بینی وقوع یخبندان برای اکثر نواحی استان حتی نواحی معتدل خبر داد و یادآوری کرد: فقط در نواحی گرمسیری ممکن است یخبندان کمتری داشته باشیم.

وی اظهار کرد: کاهش دما امروز و فردا ادامه خواهد داشت و از روز سه‌شنبه (۱۰ بهمن) هوا مقداری گرمتر خواهد شد.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار