با پايان رقابت جودوكاران 12 تيم
جودوكار استان قم با كسب مقام نخست و عنوان قهرماني به كار خود در مسابقات جودو قهرماني ارتش و انتخابي رقابت‌هاي نيروهاي مسلح ايران پايان داد.
کد خبر: ۵۵۸۶۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۵:۲۴ 29 January 2018

به گزارش تابناک قم، مسابقات جودو قهرمانی ارتش زیر نظر هیأت جودو، جوجیتسو و کوراش نیروهای مسلح و به میزبانی نیروی زمینی ارتش در سالن شهید افراسیابی تهران به انجام رسید و در آن 12 تیم از سازمان‌های تابعه نیروهای مسلح و 70 جودوکار مطرح و عنوان‌دار کشور و نیروهای مسلح رقابت کردند.

نفرات برتر این مسابقات برای تشکیل تیم جودو نیروهای مسلح به منظور حضور در مسابقات نظامیان جهان (سیزم) برگزیده شدند، رقابت‌هایی که در سال 2018 به میزبانی کشور برزیل برگزار خواهد شد و علیرضا بوستان‌افروز نماینده قم با درخشش در این پیکارها به عنوان قهرمانی و نشان طلا دست یافت.

این موفقیت بوستان‌افروز به عنوان جودوکار تیم آجا در مسابقات جودو قهرمانی ارتش در حالی رقم خورد که فدراسیون جودو و سازمان تیم‌های ملی نیز بر عملکرد جودوکاران شرکت کننده نظارت داشتند و رقابت‌ها در هفت وزن قانونی جودو و طبق قوانین فدراسیون به انجام رسید.

در پایان این دوره از مسابقات، تیم‌های نیروی زمینی ارتش به نام شهید سرلشگر فلاحی با کسب سه مدال طلا، یک نشان نقره و دو مدال برنز، پدافند هوایی ارتش با سه مدال طلا و سه نشان برنز و نیروی هوایی ارتش با نام عقاب با کسب یک نشان طلا و یک نقره، رتبه‌های اول تا سوم بخش تیمی را به خود اختصاص دادند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار