معاون شهردار شیراز گفت: بانک شهر 500 میلیارد تومان به پیمانکاران شهرداری شیراز تسهیلات پرداخت کرده است.
کد خبر: ۵۵۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱ 01 July 2015

تابناک فارس به نقل از روابط عمومی حوزه معاونت مالی و اداری شهرداری شیراز: محمدحسن اسدی در مراسم افتتاح شعبه شهید چمران بانک شهر در شیراز، این بانک را بازوی توانمندی برای شهرداری شیراز عنوان کرد و اظهار داشت: در کل کشور هفت درصد سهام بانک شهر به شهرداری شیراز تعلق دارد.

معاون اداری و مالی شهردار شیراز بیان داشت: در چهار سال گذشته نزدیک به 2 هزار پرونده پیمانکار شهرداری برای اخذ تسهیلات به بانک شهر معرفی‌ شده و بالغ‌بر 500 میلیارد تومان وام دریافت کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: بدهی پیمانکاران شهرداری شیراز به بانک شهر طی یک‌سال تسویه می‌شود.

اسدی از همکاری بانک شهر با شهرداری در سایر حوزه‌ها سخن گفت و افزود: بانک شهر در مورد صدور کارت‌بلیت اتوبوس و مترو اقدامات خوبی انجام داده است ضمن اینکه به‌زودی نیز با همکاری شهرداری و بانک شهر نصب دستگاه کارت‌خوان بر روی 4 هزار تاکسی در شیراز صورت می‌گیرد.

معاون اداری و مالی شهردار شیراز در ادامه از شناسایی 11 نقطه در سطح شهر شیراز به‌منظور راه‌اندازی پیشخوان شهرنت بانک شهر خبر داد و اعلام کرد: در حال حاضر دو پیشخوان شهر نت در خیابان پاسداران و دروازه قرآن فعال است که مردم می‌توانند بدون مراجعه به بانک تمام امور بانکی خود از جمله افتتاح حساب سپرده را انجام دهند.

وی گفت: با راه‌اندازی پیشخوان شهر نت بانک شهر نه‌تنها امور بانکی مردم به‌راحتی انجام می‌شود بلکه نیازی به حضور مشتریان در بانک نیست.

اسدی یادآور شد: بانک شهر در عین‌ حال اینکه یک بانک تازه تأسیس است اما خدمات ارائه‌شده توسط این بانک با سایر بانک‌های دارای سابقه طولانی همخوانی می‌کند.

در ادامه حیدر عالیشوندی، فرماندار شهرستان شیراز نیز ضمن قدردانی از خدمات بانک شهر گفت: بانک شهر در شیراز توانسته با ارائه خدمات مطلوب به مشتریان، امور مردم در حوزه بانکداری را تسهیل کند.

وی بیان کرد: امیدواریم با ارتقای بیشتر خدمات بانک شهر شاهد موفقیت بیشتر این بانک در شهرستان شیراز باشیم.

یادآور می‌شود، در حال حاضر 13 شعبه بانک شهر در استان فارس فعال بوده که دو شعبه در لار و مرودشت و 11 شعبه باقی‌مانده در شیراز فعال است و این بانک همچنین با 12 باجه در سطح شهر شیراز به مردم خدمات ارائه می‌دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار