شورای شهر ایلام تصویب کرد
کمیسیون فرهنگی با عنایت به برنامه‌ریزی‌های قبلی در راستای گسترش فعالیت‌های فرهنگی شورای شهر و شهرداری ایلام مصوبات متعددی داشته است.
کد خبر: ۵۵۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۱ 01 July 2015

به گزارش تابناک ایلام،ایوب غیاثی گفت: کمیسیون فرهنگی با عنایت به برنامه‌ریزی‌های قبلی در راستای گسترش فعالیت‌های فرهنگی شورای شهر و شهرداری ایلام مصوبات متعددی داشته است.

عضو شورای شهر ایلام گفت: بسیاری از مصوبات فرهنگی شورای اسلامی شهر ایلام اجرایی شده و شماری نیز محقق نشده و پیگیر تحقق تمام مصوبات فرهنگی شورای شهر ایلام هستیم.

وی ادامه داد: برپایی جشن‌ها در مناسبت‌های مختلف، نصب تابلوهای تبلیغاتی فرهنگی در شهر ایلام به مناسبت‌های مختلف بوده که در دستور کار قرار گرفته و ایجاد و احداث دروازه قرآن در میدان قرآن از جمله مصوباتی است که تاکنون محقق نشده و پیگیر تحقق آن هستیم.

این مسئول اضافه کرد: با عنایت به اینکه در کل مراکز استان‌ها در خصوص نصب چنین دروازه‌ای اقدام شده در مرکز استان ایلام نیز باید به این مهم اهتمام داشته باشیم. برای ساخت این دروازه در شهر ایلام مصوباتی داریم و قرار است در خروجی شهر ایلام این دروازه ایجاد و احداث شود.

غیاثی تصریح کرد: ایجاد نمازخانه و وضوخانه در جنب بیمارستان شهید مصطفی خمینی از دیگر مواردی است که مد‌نظر قرار گرفته چون این بیمارستان از اقصی نقاط استان ایلام مراجعانی داشته و دارد بنابراین ایجاد این نمازخانه برای مراجعان امری لازم و ضروری است.

عضو شورای شهر ایلام گفت: مساعدت مالی به شورای هیئات مذهبی استان ایلام به مناسبت ماه محرم از دیگر اقدامات فرهنگی شورای شهر ایلام بوده است. همکاری با انجمن‌ها و سمن‌های مختلف از دیگر اقدامات فرهنگی شورای شهر ایلام است.

وی ادامه داد: اجرای برنامه‌های فرهنگی برای مردم ایلام، همکاری در ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی از دیگر تلاش‌های شورای شهر ایلام بوده و قرار است این برنامه مدون شده و برای سال‌های آتی نیز استمرار یابد.

این مسئول اضافه کرد: تمام تلاش خود را صرف ارائه خدمات به مردم ایلام کرده و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نمی‌شود.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار