امام‌جمعه اقلید از تخصیص اعتبار ناچیز در بخش فرهنگی این شهرستان گلایه کرد و گفت: با پرهیز از هزینه کردن در بخش فرهنگی و ترویج ارزش‌های والای اسلامی، موجب از هم‌گسیختگی بنیان خانواده و در نتیجه نابودی کشور اسلامی‌مان می‌شویم.
کد خبر: ۵۵۹۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۴ 01 July 2015

تابناک فارس به نقل از فارس:حجت‌الاسلام محمدصادق طالبی صبح امروز در جلسه شورای اداری که با حضور نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، معاون وی و سایر مسئولان شهرستانی در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد با تبریک و تهنیت به مناسبت ماه مبارک رمضان اظهار داشت: رمضان ماه اوج عرفان و بندگی است که خوابیدن و نفس کشیدن بنده نیز عبادت است از این‌رو باید بکوشیم از این فرصت ناب بهره لازم را ببریم.

وی به لزوم حمایت و مساعدت مسئولان در راستای ارتقای فرهنگ این شهرستان در زمینه‌های مختلف ملی و مذهبی تأکید کرد و افزود: در دنیای کنونی که دشمنان ایران و اسلام باورهای دینی و ارزش‌های اسلامی و انسانی ما را هدف گرفتند باید مسئولان با هوشیاری و بصیرت در این میدان حاضر شوند.

طالبی با بیان اینکه باور و اعتقاد ما در معرض خطر قرار دارد تصریح کرد: فرهنگ‌سازی مستلزم پرداخت هزینه است که باید با بصیرت و برنامه‌ریزی صورت گیرد.

امام‌جمعه اقلید از تخصیص اعتبار ناچیز در بخش فرهنگی این شهرستان گلایه و با ابراز امیدواری در جبران این کمبود در سال جاری بیان کرد: با پرهیز از هزینه کردن در بخش فرهنگی در راستای نهادینه کردن و ترویج ارزش‌های والای اسلامی، موجب از هم‌گسیختگی بنیان مقدس خانواده و در نتیجه نابودی کشور اسلامی‌مان می‌شویم.

امام‌جمعه اقلید اظهار کرد: برخی از خانواده‌ها دانسته و نادانسته با فراهم کردن زمینه‌های فساد اخلاقی در خانه مانند ماهواره موجب گمراهی و نابودی فرزندان خود می‌شوند که باید مسئولان با دلسوزی هرچه بیشتر در راستای بصیرت‌افزایی و روشنگری خانواده‌ها قدم برداشته و به کمک آنان بپردازند.

وی تأکید کرد: گریز از دین و باورهای دینی درد عظیمی است که نباید به‌سادگی و با برگزاری یک جلسه بدون نتیجه از کنار آن گذشت بلکه باید با همدلی و هم‌زبانی در درمان آن کوشید.

وی به برنامه‌ریزی توسط فرهنگیان خواهر آموزش‌ و پرورش اقلید در زمینه برگزاری همایش عفاف و حجاب اسلامی اشاره و با بیان اینکه ارزش حجاب اسلامی باید به‌خوبی و تخصصی برای فرزندان، دختران و زنان جامعه تبیین شود، بر لزوم مساعدت مالی و فکری مسئولان شهرستانی در برگزاری این همایش تأکید کرد.

طالبی در ادامه با بیان اینکه خبررسانی و انعکاس اخبار می‌تواند موجب ارتقای فرهنگی شهرستان و افزایش سطح آگاهی مردم شود، عنوان کرد: انعکاس اخبار در رسانه‌ها میدان نقد و بررسی عملکردها و در نتیجه رشد و ترقی را افزایش می‌دهد.

امام‌جمعه اقلید با تقدیر از مساعدت شهرداری و شورای اسلامی این شهر، راه و شهرسازی و منابع طبیعی در آغاز عملیات اجرایی احداث مصلای نماز جمعه این شهر بیان کرد: زمین مصلی طبق قانون در نظر گرفته‌ شده و هیچ جوسازی مبنی بر عدم واگذاری قانونی زمین مورد نظر پذیرفته نیست.

وی در پایان سخنان خود خطاب به مسئولان شهرستانی گفت: نسبت به مسائل دینی و مذهبی حساس و مسئولیت‌پذیر باشید و حفظ عفاف و حجاب اسلامی در جامعه را جدی بگیرید تا خدشه‌ای به قداست اقلید که مزین به‌نام امام زمان (عج) و دارای پیشینه‌ای مذهبی است وارد نشود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار