فرمانده انتظامی چرداول؛
فرمانده انتظامی چرداول از دستگیری یک فروشنده مواد مخدر در این شهرستان خبر داد که این هنگام دستگیری چهار کیلو و 300 گرم تریاک در اختیار داشت.
کد خبر: ۵۶۰۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۶ 01 February 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ جهانگیر زارعی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: گزارشات متعددی از مردم مبنی بر فروش مواد مخدر بویژه تریاک توسط یک خرده فروش در یکی از روستاهای توابع چرداول دریافت شد که دایره مبارزه با مواد مخدر این منطقه مامور بررسی، تحقیق و دستگیری این سوداگر مرگ شد.


وی اضافه کرد: در اجرای این طرح ضمن هماهنگی با مرجع قضایی و با اجرای تحقیقات و کنترل نامحسوس متهم را در در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازرسی از محل اختفای این فرد چهار کیلو و 300 گرم ماده مخدر از نوع تریاک کشف شد.


فرمانده انتظامی شهرستان چرداول تاکید کرد: در راستای طرح ارتقای امنیت عمومی و مقابله با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر عرصه را بر آنان تنگ خواهند کرد و با هرگونه فروش مواد مخدر و اخلال گران امنیت اجتماعی مردم برابر قانون برخورد خواهند کرد.


سرهنگ زارعی به شهروندان توصیه کرد در صورت مشاهده و یا اطلاع از فعالیت قاچاقچیان و فروشندگان مواد مخدر و یا هرگونه بی نظمی و اخلال در نظم عمومی با مرکز فوریت‌ های پلیسی 110 تماس و موضوع را اطلاع دهند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار