سعیده خیر اندیش دختر شهید : روزی برای امنیت این مردم چه خون ها ریخته شد. مردم این روزها دردمند هستند و اعتماد خود را از دست دادند. امیدوارم قبل از آنکه اتفاق ناگوار تری بیفتد، کاری انجام دهند و امید را به مردم برگردانند.
کد خبر: ۵۶۰۳۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹ 01 February 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، ویژه برنامه "عبور از دلــبستگی" پاسداشت شهید والامقام تک فرزند سید قادر خیراندیش عصر امروز با حضور مسئولان شورای اداری و میهمانان ویژه و اقشار مختلف مردم ولایتمدار روستاهای چهار مه و سرپری، در روستای چهارمه برگزار شد.
مراسم با تشییع نمادین شهید خیراندیش و نغمه های لالایی و شیون زنان آغاز شد و در ادامه مردم و حاضرین همنوا با نوحه خوان مجلس سینه زده و اشک و ماتم ریختند.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه در این ویژه برنامه اظهار داشت:  در تفکر ملت شهید و شهادت برنده ترین سلاحی است که بشر در این دنیا دارد.
وی افزود: انسانهای سبک بال در قیام علیه بشری جهاد کردند و شربت شهادت نوشیدند کسانی بنام جانبازان و آزادگان.
سید کمال الدین دولتخواه گفت: مادر شهید خیراندیش یک فرزند داشت و آن را هم تقدیم انقلاب کرده است و با این کار خود به مسئولین درس ایثار و ایستادگی داده است.
مردم این روزها دردمند هستند و اعتماد خود را از دست دادند
سعیده خیر اندیش دختر شهید در این ویژه برنامه گفت:  جوانان انقلاب با ارزشترین کالای خود را تقدیم کردند و جان خود را نثار این انقلاب کردند. شهید خیر اندیش در خانواده ای پاک به دنیا آمد و شروع جوانیش با دوران انقلاب موازی شد. خانواده نوپایی داشت و تک فرزند بود. از بدو ورودش به کمیته امداد بارهای بار به جبهه اعزام شد. همیشه آرزوی جبهه و جنگ داشت اما نمیدانست با خانواده اش چیکار کند؟ از یک سو پدر و مادر پیر و عروس جوانش با بچه ها و از طرف دیگر جهاد علیه مستکبرین. حتی نوشته هایش از این شور و حال نیز حکایت دارد. مادر بزرگ من تنها فرزند خود را از دست داد. این هجران او را شکست، شب و روزش بی پایان و همیشه منتظر. هنوزم بعد از گذشت سی سال اما فغانش تمام نشده است. پدر شجاعانه عمل کرد و نتوانست خودش را به ماندن قانع کند و قدم در مسیر و جاده عشق گذاشت. نباید اندیشید که جان ارزان است. روزی برای امنیت این مردم چه خون ها ریخته شد. مردم این روزها دردمند هستند و اعتماد خود را از دست دادند. امیدوارم قبل از آنکه اتفاق ناگوار تری بیفتد، کاری انجام دهند و امید را به مردم برگردانند.

بر اساس این گزارش، حضور بر سر قبر شهید و قرائت فاتحه پایان بخش این ویژه برنامه بود.

گزارش از سید مصطفی گنجی
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار