رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان ایلام گفت: جعفر پیری نیا ورزشکار شایسته استان در مسابقات پرس سینه که در کشور ترکیه برگزار شد، به مقام قهرمانی دست یافت.
کد خبر: ۵۶۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷ 02 July 2015
مظفر میرزاد گفت: در این دور از رقابت های که به میزبانی کشور ترکیه برگزار شد هشت کشور ایران ، امارات ، آذربایجان، گرجستان، ارمنستان ، ترکیه ، عمان و ازبکستان حضور داشتند.
وی تاکید کرد: پیری نیا در وزن 140+ کیلوگرم توانست با اقتدار مقام اول را بدست آورد و مدال طلای این دور از رقابت ها را اذان خود کند.
رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان ایلام ادامه داد: این استان از لحاظ پرورش قهرمانان ورزشی و مدال آور دارای ورزشکاران توانمندی است به طوری که سال گذشته و در رقابت های بین المللی پرس سینه ترکیه، جعفر پیری نیا و پوریا محمودی توانستند نشان های طلای اوزان به اضافه 100 و 140 کیلوگرم را کسب کنند.
میرزاد یادآور شد: ورزشکاران رشته بدنسازی پرورش اندام ایلام تاکنون بارها به اردوهای تیم ملی دعوت شده که از میان آنها افرادی همچون جعفر پیرنیا، پوریا محمودی، جهانگیر بختیاری، محمدامین قاسمی و محمود عبداللهی عناوین رنگارنگی از مسابقه های بین المللی کسب کرده اند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار