آيت‌الله مومن:
نماینده مردم قم در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اينكه انجام چنين اقدامات فرهنگی فقط نبايد به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي وابسته باشد گفت: انتظار مي‌رود كه بيش از اين مسؤولان با كمك مردم اين كارهاي بزرگ را به سرانجام برسانند.
کد خبر: ۵۶۹۷۰۶
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶ 22 February 2018

به گزارش تابناک قم، آيت الله محمد مومن در حاشيه بازديد از نمايشگاه بین المللی كتاب دین، با اشاره به برگزاری نمايشگاه كتاب با اين وسعت و گستردگي در استان قم اظهار کرد: نخستین باري است كه در استان قم به اين شكل كه از كشورهاي مختلف اسلامي و همچنين انتشارات مختلف داخل كشور حضور داشته باشند نمایشگاه کتاب برگزار می‌شود.

نماینده مردم قم در مجلس خبرگان رهبري با اشاره به مركزيت استان قم و سابقه حدود 100 ساله تاسيس حوزه علميه قم گفت: با توجه به اينكه استان قم مركز انقلاب است و همچنين اگر از نظرسابقه حساب كنيم از زمان ائمه سلام الله عليها مركزيت براي اسلام اصيل كه همان تشيع 12 امامي است داشته و به حمدالله اين حوزه مبارك افراد شايسته را تربيت كرده وتحويل اسلام و انقلاب داده است، بايد از اين ظرفيت‌ها در راستاي گسترش فرهنگ انقلاب بهره برد.

وي تصریح کرد: انقلاب اسلامی شکل گرفته از شهر قم در كل جهان گسترش پيدا كرد و سايه‌اش كل كره زمين را فراگرفته است و فقط اختصاص به كشورهاي اسلامي ندارد.

آیت‌الله مومن در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبري در خصوص اسلام و خدا كه مردم مي‌توانند با اسلام هم كارهاي دنيوي وهم اخروي را با هم داشته باشند، ضرورت توجه به اقتصاد مقاومتی را مورد توجه قرار داد و افزود: اين اقتصاد درون گرا است و نشان مي‌دهد كه با تكيه برتوان داخلي و بدون نياز به ديگران می‌توانیم كاري انجام دهيم و اين بركت اسلام و همچنين حوزه علميه است.

وی با اشاره به اين موضوع كه انجام چنين اقدامات فرهنگی فقط نبايد به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي وابسته باشد گفت: انتظار مي‌رود كه بيش از اين مسؤولان با كمك مردم اين كارهاي بزرگ را انجام دهند و باید توجه داشت که امام راحل(ره) هم ناظر بر اين كارهاي خوبي كه انجام مي‌دهيد، هستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار