امام جمعه مارگون عنوان کرد؛
رحم الله خواجه پور در خطبه های نماز جمعه این هفته بعد از دعوت مردم به رعایت تقوای الهی در رابطه با مشورت کردن از دیدگاه آیات و روایات ایراد سخن کرد و بیان داشت: مشورت کردن انسان را از خود رأیی و خودمحوری دور میسازد و باعث رشد و شکوفا شدن اندیشه ها می‌شود
کد خبر: ۵۶۹۹۸۸
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۵ 23 February 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد، امام جمعه مارگون در خطبه های نماز دشمن شکن این هفته اظهار کرد: سقوط هواپیمای تهران یاسوج نتیجه بی‌کفایتی وضع مدیریت برخی از مسئولین است.

رحم الله خواجه پور در خطبه های نماز جمعه این هفته بعد از دعوت مردم به رعایت تقوای الهی در رابطه با مشورت کردن از دیدگاه آیات و روایات ایراد سخن کرد و بیان داشت: مشورت کردن انسان را از خود رأیی و خودمحوری دور میسازد و باعث رشد و شکوفا شدن اندیشه ها می‌شود.

خواجه پور در خطبه ی دوم به مسئله اغتشاش گران داعشی مسلک اشاره داشت و افزود: درست است که استارت و آغاز اغتشاش روزهای اخیر خیابان پاسداران در تهران توسط درآویش گنابادی صورت گرفت اما پشت پرده ی این اغتشاش، دستهای شوم و پلید ضد انقلاب است که باعث تهییج و تحریک آنها شدند. عده‌ای هم مترصد این فرصت بودند تا از این آب گل آلود ماهی بگیرند، ضمن اینکه ریشه این اغتشاشات از فتنه 88 گرفته شده است.

وی گفت: کسانی که نسبت به انتقاد به فتنه گران معترض هستند بدانند که در دشمن شناسی اطلاعات درستی ندارند.

امام جمعه مارگون در ادامه سخنان خود به سقوط هواپیمای تهران یاسوج اشاره کرد و گفت: از اعماق وجودم این حادثه دلخراش را به خانواده های داغدیده تسلیت عرض نموده و با آنها ابراز همدردی میکنم و از خداوند منان برای جان باختگان طلب مغفرت و برای بازماندگان صبر جزیل مسئلت مینمایم.

خواجه پور در ادامه صحبت های خود بیان داشت: از نیروهای نظامی و انتظامی و امدادگران به جهت تلاش ها و زحماتی که در این ایام و در شرایط نامناسب جوی در جستجوی پیکر عزیزانمان متحمل شدند تشکرمیکنم و همچنین گلایه مردم را به گوش مسئولینی که بی توجهی آنها باعث سقوط هواپیما شده است می رسانم.

امام جمعه مارگون گفت: مسئولین ما تمامی مشکلات این فرودگاه و هواپیما را به خوبی می دانستند اما متأسفانه درصدد رفع مشکلات برنیامدند چرا که اگر چاره ای می اندیشیدند الان عاقبت کار به سقوط هواپیما منجر نمی شد.

وی گفت: از بی عرضگی برخی از مسئولان است که از اعلام نکردن عزای عمومی مسئولان کشوری هیچگونه انتقادی ننموده و سکوت کردند.

خواجه پور امام جمعه مارگون گفت: اگر وزیر راه وشهرسازی استیضاح نداده و برکنار نشود، غمی مضاعف به غمدیدگان افزوده میشود و نمایندگان استان باید در این زمینه تلاش کنند.

خواجه پور در پایان از خانواده های عزادار درخواست کرد تا در برابر مصائب الهی صبور و شاکر باشند و برای جان باختگان عزیز دست به دعا شوند و طلب مغفرت را برای آنها از خداوند منان مسئلت نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار