مدیرکل کمیته امداد استان؛
مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت : سال گذشته و امسال حدود 400 واحد مسکونی به مددجویان روستایی فاقد مسکن این استان واگذارشده است.
کد خبر: ۵۷۰۸۹۷
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱ 25 February 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ ضیاء رضایی در دیدار با فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ایلام با بیان اینکه زیربنای هر یک از این واحدهای مسکونی 50 متر است افزود: این واحدهای مسکونی با مشارکت کمیته امداد و سپاه پاسداران این استان ساخته‌شده و برای هر واحد مسکونی بیشتر از 25 میلیون تومان به‌صورت بلاعوض هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام همچنین به هفته احسان و نیکوکاری اشاره کرد و گفت: یکی از نهادهایی که هرساله در برگزاری جشن نیکوکاری همکاری خوبی با این نهاد دارد بسیج و سپاه پاسداران است.

رضایی با بیان اینکه این جشن در روزهای 16 تا 18 اسفندماه برگزار می‌شود افزود: تمهیدات لازم برای برگزاری هفته احسان و نیکوکاری در نظر گرفته‌شده و تلاش می‌شود از ظرفیت دستگاه‌های گوناگون ازجمله سپاه پاسداران استان ایلام در این زمینه بهره‌گیری شود.

وی ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری را یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری هفته احسان و نیکوکاری عنوان کرد و گفت: تعداد 80 هزار پاکت جشن نیکوکاری برای مشارکت دانش آموزان نوع‌دوست و خانواده‌هایشان در مدارس استان ایلام در حال توزیع است.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین «ع» ایلام نیز در این نشست گفت: بسیج سازندگی سپاه ایلام امسال خدمات خوبی در این استان داشته که یکی از این خدمات مشارکت در ساخت مسکن برای نیازمندان این استان بوده است.

سردار حسینی افزود: سپاه بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که با کمیته امداد دارد به تعهدات خود درزمینهٔ ساخت مسکن مددجویان روستایی پس از تأمین اعتبار موردنیاز عمل خواهد کرد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار