استاندار کرمانشاه با اشاره خدمات نیروی انتظامی در کرمانشاه گفت: نیروی انتظامی با مدیریت هوشمندانه توانست نا آرامی های اخیر را مدیریت کند.
کد خبر: ۵۷۰۹۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲ 25 February 2018

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، هوشنگ بازوند در مراسم افتتاح ساختمان فناوری و اطلاعات انتظامی استان کرمانشاه اظهارداشت: در رخ داد هایی که چند وقت گذشت پیش آمد نیروی انتطامی جلو دار بود و عملکرد قابل قبولی از خود به جا گذاشت.

وی افزود: در موضوع ناآرامی های اخیر سردار امان اللهی و دیگر اعضای شورای تامین خیلی خوب توانستند مدیریت کنند و آرامش را به جامعه باز گردانند.
استاندار کرنشاه با بیان اینکه این استان از اهداف اصلی دشمنان در ناآرامی های اخیر بود، گفت: نیروی انتظامی با مدیریتی هوشمندانه توانست ناآرامی ها را بدون اینکه به کسی کوچکترین آسیبی وارد شود، کنترل کند.
بازوند با بیان اینکه این نوع کنترل ناارامی ها توسط نیروی انتظامی کرمانشاه در کشور نمونه بود، گفت: کنترل اغتشاشات به جز با مدیریت، صبر و بردباری پرسنل ناجا امکان پذیر نبود.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به خدمات نیروی انتظامی به زلزله زدگان گفت: زلزله شوک خیلی سختی بود که ۵ هزار میلیارد تومان خسارت به همراه داشت و می توانست از لحاظ امنیتی نیز مشکلاتی را در جامعه ایجاد کند.

استاندار کرمانشاه توضیح داد: در زلزله های پیشین‌نا امنی های بسیاری را دیدیم و ما نگران تکرار این نا ارامی ها در این زلزله ها بودیم که خوشبخانه این چنین نشد.

بازوند تاکید کرد: نیروی انتظامی امنیت مناطق زلزله زده را به خوبی مدیریت کرد و ارامش را برای آسیب دیدگان به ارمغان آورد.

در ادامه این مراسم سردار منوچهر امان اللهی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به روند ساخت ساختمان فناوری و اطلاعات گفت: این ساختمان که با یک سوم بودجه مورد نظر ساخته شده است، بخش فناوری اطلاعات استان شامل دوربین های کنترلی و دیگر بخش ها را ساماندهی می کند.

در این مراسم علاوه بر استاندار و فرماندهان انتظامی، فصل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه، احمد صفری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران استانی حضور داشتند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار