میثم همتی در گفتگو با تابناک:
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سنقروکلیایی گفت:بزرگترین رویداد حفظ و مفاهیم قرآن کریم، ۱۰ اسفند ماه سال جاری همزمان با سراسر کشور در شهرستان سنقروکلیایی برگزار می شود.
کد خبر: ۵۷۱۹۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹ 27 February 2018

میثم همتی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:ششمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در ۲۶ رشته با چهار موضوع برگزار می گردد.

وی خاطر نشان کرد : تا کنون کسانی که در این آزمون ثبت نام کرده اند بیشتر از سطح مساجد و بقاع متبرکه بالاخص حرم مطهر امامزاده احمد علیه السلام بیشترین ثبت نام را داشته اند.

همتیاظهار داشت : حرم مطهر امامزاده احمد علیه السلام جهت پایگاه آزمون کتبی و آزمون شفاهی در سنقر برای این رویداد بزرگ در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سنقروکلیایی تصریح کرد:آزمون کتبی در تمام رشته ها پنجشنبه ۱۰ اسفند، آزمون الکترونیکی درک معنا و تدبر در قرآن ۱۲ اسفند، آزمون شفاهی حفظ قرآن ویژه دانش آموزان مقطع ابتدایی و آزمون شفاهی حفظ قرآن ویژه بزرگسالان حافظ کل، ۱۲ تا ۱۸ اسفند ماه برگزار خواهد شد.

وی ابراز داشت: به ۳۰۰۰ نفر از منتخبین این آزمون سراسری در کل کشور جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد.

همتی گفت: کارت ورود به جلسه آزمون تا ۹ اسفند از طریق سایت ثبت نام به نشانی quranedu.ir صادر می شود و روز شنبه، ۱۲ اسفند نتایج بزرگترین رویداد حفظ و مفاهیم قران کریم در همین سایت اعلام خواهد شد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار