کد خبر: ۵۷۲۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸ 28 February 2018
به گزارش تابناک سمنان به نقل از نسیم آنلاین گروه جامعه خبرگزاری فارس، آمار های رسمی کشور فرانسه نشان می دهد، میزان آمار آزار و اذیت های جنسی در این کشور، تا پایان سال 2017 در مدت مشابه نسبت به سال 2016  تقریبا یک سوم افزایش داشته است.
به طوری که میزان تجاوز جنسی به افراد در سال 2017 در کشور فرانسه 12 درصد افزایش داشته است. هم چنین میزان آزار و اذیت جنسی در این سال 10 درصد افزایش پیدا کرده است.
به دنبال رسوایی اخلاقی «هاروی وینستین» تهیه کننده هالیوود نیز شمار زیادی از زنان فرانسوی ادعا کردند که مورد سو استفاده جنسی قرار گرفته اند. چندین نفر از زنانی که توسط وینستن مورد آزار یا تجاوز جنسی قرار گرفته اند نیز از ماه اکتبر فیلم هایی از وی منتشر کرده اند.
افشای سو استفاده اخلاقی یکی از معروف ترین افراد سینمای هالیوود، موجب شد تا بسیاری از زنان فرانسوی ادعا کنند که مورد سو استفاده جنسی قرار گرفته اند.
جنبش «من هم همین طور» نیز که مدتی است زنان را دعوت به افشای آزار و اذیت های جنسی اعمال شده بر آنان می کند، زنان فرانسه را نیز تشویق به این ادعا کرده است. 
این در حالی است که آمار کسانی که در فرانسه ادعا کرده اند که مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته اند، در سه ماه آخر سال 2017 نسبت به همین زمان در سال 2016، 31 درصد افزایش یافته است.
اغلب گزارشات از جرائم جنسی نیز شامل تجاوز به افراد بوده است. این در حالی است که 80 درصد قربانیان این تجاوز ها زنان فرانسوی بوده اند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار