روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان:
به گزارش تابناک سمنان ،کارشناسان فناوری اطلاعات با دکتر مهدی شادنوش رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به مناسبت روز مهندس روز چهارشنبه نهم اسفندماه 96، دیدار و گفت و گو کردند.
کد خبر: ۵۷۲۶۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۹ 01 March 2018
به گزارش تابناک سمنان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ،دکتر شادنوش رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان،با اشاره به اینکه مهندسان بی شک آفرینندگان دنیای نوین و فناوری های روزند، گفت: بسیاری از پیشرفت ها و تحولات جوامع بشری و توسعه فناوری های نوین در طول زمان مرهون تلاش انسان های متفکر و خلاق در حیطه های مختلف از جمله مهندسی است.
رئیس دانشگاه ضمن تبریک پنجم اسفند سالروز تولد دانشمند و مهندس ایرانی، خواجه نصیر الدین طوسی به عنوان روز مهندس،بیان داشت: تاریخ پرافتخار ایران اسلامی مفتخر به داشتن دانشمندان و مهندسان فرهیخته ای است که از پایه گذاران تمدن این مرز و بوم بوده اند.
وی افزود: امروز هم مهندسان ایرانی با تقویت اخلاق حرفه‌ای و روحیه خودباوری به عنوان سرمایه تخصصی کشور، قادرند با بهره مندی از توانمندی های خود در عرصه‌های علمی، جامعه را در رسیدن به توسعه همه جانبه و پایدار یاری کنند.
در ادامه مهندس همتیان مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه ضمن ارائه گزارش یکساله از عملکرد این حوزه بیان داشت: ان شاء الله به همت کارشناسان این حوزه و با تلاش و پشتکارشان، موجبات ارتقاء و پیشرفت این دانشگاه را در حوزه فناوری اطلاعات فراهم آورند.
همچنین در ادامه این نشست کارشناسان فناوری اطلاعات با رئیس دانشگاه در خصوص مباحث کاری خود به گفت و گو پرداختند.
شایان ذکر است: به رسم یادبود رئیس دانشگاه با اهدای لوح تقدیر به مهندسان فناوری اطلاعات از زحمات آنان قدردانی نمود.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار