دبیر هیأت تنیس استان قم خبر داد
دبیر هیأت تنیس استان قم گفت: سه تنیسور قم در رده‌بندی جدید اعلام شده از سوی فدراسیون تنیس در جمع برترین‌های تنیس ایران جای گرفتند.
کد خبر: ۵۷۳۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱ 03 March 2018

به گزارش تابناک قم، حسین لطفی اظهار کرد: به واسطه توجه ویژه‌ای که به رده‌های سنی پایه در تنیس قم وجود دارد و مربیان با دانش این رشته استعدادها و نخبه‌های این رشته را به خوبی پرورش می‌دهند، خوشبختانه تنیس قم در سطح کشور حضور مستمر و موفقی دارد.

وی ادامه داد: پیشرفت‌های خوب و قابل ملاحظه تنیس قم موجب شده تا در اکثر رقابت‌های کشوری این رشته شاهد حضور موفق و شاخص نمایندگان تنیس قم باشیم و به همین دلیل تنیسورهای قم در رنکینگ‌های اعلام شده از سوی فدراسیون همواره در جمع برترین‌های جای می‌گیرند.

دبیر هیأت تنیس استان قم با اشاره به معرفی تنیسورهای برتر بخش بانوان و پسران کشور از سوی فدارسیون این رشته، بیان کرد: از سوی سازمان لیگ تنیس رتبه نفرات برتر حاضر در رنکینگ بزرگسالان زنان و دو رده سنی زیر 16 و 18 سال پسران معرفی شدند و نام سه نماینده قم در جمع برترین‌های پسران قرار گرفت.

وی اضافه کرد: مهدی آدابی به همراه سیدعلی سیدصاحلی در رده سنی زیر 18 سال به همراه محمدسینا یوسف‌زاده در رده سنی زیر 16 سال سه تنیسور استان قم در بین برترین‌ پسران تنیسور کشور قرار گرفته‌اند و این اتفاق مایه افتخار خانواده بزرگ تنیس و جامعه ورزش قم است.

لطفی عنوان کرد: در رده سنی زیر 18 سال پسران محمد خوش‌خلق از تهران با کسب 581 امتیاز در جایگاه نخست ایستاده، مهدی آدابی از قم با کسب 536 امتیاز در رتبه دوم قرار گرفته و عماد گودرزی از خراسان‌رضوی با کسب 456 امتیاز رتبه سوم را به دست آورده است،‌ ضمن اینکه سیدعلی سیدصالحی از قم با کسب 246 امتیاز دهم است، در شرایطی که در این رده‌بندی 78 تنیسور صاحب رنکینگ هستند.

وی افزود: در رده سنی زیر 16 سال پسران آریا حیدری از فارس با کسب 582 امتیاز در جایگاه نخست قرار دارد، محمدسینا یوسف‌زاده از قم با کسب 562 امتیاز در رتبه دوم جای گرفته و علیرضا بهزادپور از هیأت تنیس تهران با کسب 544 امتیاز سوم است، در حالی که در این رده‌بندی 99 تنیسور صاحب رنکینگ هستند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار