فرماندار شهرستان کارون:
فرماندار شهرستان کارون با اشاره به معضلات فاضلاب و آب‌های سطحی ناشی از بارندگی‌های اخیر، گفت: شهرستان کارون و کوت عبدالله فاقد شبکه آب است و این سبب شده تا مردم در اولین و کوچک‌ترین بارندگی با معضلات بسیاری مواجه شوند.
کد خبر: ۵۷۳۴۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱ 03 March 2018

معصومه خنفری با اشاره به معضلات فاضلاب و آب‌های سطحی ناشی از بارندگی‌های اخیر، اظهار کرد: شهرستان کارون و کوت عبدالله فاقد شبکه آب است و این سبب شده تا مردم در اولین و کوچک‌ترین بارندگی با معضلات بسیاری مواجه شوند.

وی افزود: در بارندگی اخیر به دلیل پایین بودن سطح مدارس، عدم وجود شبکه فاضلاب و برگشتی آب‌ها، منجر به این شد تا میزان آب گرفتی در مدارس به حدی باشد که تا زانوی دانش آموزان در آب فرو رود.

فرماندار شهرستان کارون با انتقاد از این‌که شهرستان کارون فاقد ماشین مکنده می‌باشد و برای مقابله با این معضل از شرکت آبفا اهواز پیگیری شده است، اظهار کرد: پمپاژها در این شهرستان نیز فرسوده و قدیمی هستند و به دلیل توسعه شهری این تجهیزات دیگر پاسخگو و توان کافی را ندارند.

خنفری عنوان کرد: شهر کوت عبدالله از شبکه فاضلاب محروم است و صرفا گودالی در خارج از شهر جهت رهاسازی ایجاد شده که اینکار نیز با گذشت زمان و به دلیل توسعه شهری و ساخت وسازها سبب شده تا خروجی فاضلاب در مناطق مسکونی قرار گیرد.

وی به اقدامات صورت گرفته در جهت افزایش خدمات شهری به مردم شهرستان کارون اشاره کرد و گفت: پروژه فاضلاب در مناطق اسلام آباد غربی، درویشیه، قلعه چنعان آغاز شده و پیمانکار مشغول به کار است اما بازدهی این فعالیت‌ها زمان‌بر خواهد بود.

 

منبع: فارس

برچسب ها: شهرستان کارون
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار