امام جمعه ایلام در حاشیه آیین زنگ نیکوکاری :
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: کمک به نیازمندان یک وظیفه جهادی است و آگاه سازی مردم نسبت به این امر هم در این برهه از زمان به این رسالت اضافه شده است.
کد خبر: ۵۷۵۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰ 07 March 2018

  زنگ جشن نیکوکاری در 307 مدرسه استان ایلام صبح روز چهارشنبه همزمان با سراسر کشور نواخته شد.

به گزارش تابناک ایلام ؛  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام روز چهارشنبه در آیین جشن نیکوکاری در مدرسه گوهرشاد شهر ایلام گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) اولین نهادی است که برای کمک به محرومان و نیازمندان تاسیس شد و در چهار دهه پیروزی انقلاب خدمات بسیاری در همه عرصه ها به محرومان ارائه داده است.


محمدنقی لطفی اظهار کرد: از مردم ولایتمدار استان ایلام که همواره در طول حیات نظام جمهوری اسلامی حماسه‌آفرین بوده‌اند انتظار می‌رود، این بار نیز با حضور گسترده و پرشور خود در پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی به یاری نیازمندان و محرومان بشتابند.


وی گفت: کمک به نیازمندان یک وظیفه جهادی است و آگاه سازی مردم نسبت به این امر هم در این برهه از زمان به این رسالت اضافه شده است.


وی با بیان اینکه همه باید برای یاری رساندن به محرومان همکاری کنیم، گفت: کمیته امداد به تنهایی قادر به از بین بردن فقر و محرومیت نیست بلکه این مهم به یاری سایر نهادها، خیرین و مردم محقق می شود.


وی تاکید کرد: باید در آستانه سال نو با در نظر گرفتن شخصیت و کرامات افراد نیازمند به مددجویانمان یاری رساند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار