مدیرکل کمیته امداد استان سمنان:
به گزارش تابناک سمنان، سید جواد رضوی بابیان اینکه کمک‌های مردمی به کمیته امداد استان سمنان طی ۱۱ ماه سال جاری با رشد ۳۰ درصدی به ۳۰۰ میلیارد ریال رسید، تصریح کرد: با توجه به اینکه مردم استان همواره در کار خیر پیشتاز بودن پیش‌بینی می‌شود رقم کمک‌های مردمی به ۳۲ میلیارد برسد در صورتی که این رقم در سال گذشته ۱۷ میلیارد ریال بود.
کد خبر: ۵۷۵۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۹ 07 March 2018
به گزارش تابناک سمنان مدیرکل کمیته امداد استان سمنان صبح چهارشنبه در مراسم آغاز جشن نیکوکاری سمنان بابیان اینکه ۴۹۲ مدرسه استان آماده دریافت کمک‌های مردمی است، ابراز داشت: با توجه به اینکه مدیران مدرسه، دانش آموزان نیازمند را بیشتر مورد شناسایی قرار می دهند لذا این کمک‌ها در بین دانش آموزان همان مدارس توزیع می‌شود. رضوی  افزود: کمیته امداد سمنان در نظر دارد علاوه بر کمک‌هایی که دانش آموزان به مدارس می‌کنند، ۱۰ درصد از منابع این نهاد را نیز در اختیار آن‌ها قرار دهد تا نیازمندان را بتواند در کمک‌رسانی بهتر یاری کند.
وی بابیان اینکه کمک‌های مردمی به کمیته امداد استان سمنان طی ۱۱ ماه سال جاری با رشد ۳۰ درصدی به ۳۰۰ میلیارد ریال رسید، تصریح کرد: با توجه به اینکه مردم استان همواره در کار خیر پیشتاز بودن پیش‌بینی می‌شود رقم کمک‌های مردمی به ۳۲ میلیارد برسد در صورتی که این رقم در سال گذشته ۱۷ میلیارد ریال بود.
مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت:در آیات و رویات بسیار به نیکوکاری سفارش شده لذا  کمک‌های نقدی و غیرنقدی باید به صورت انسان دوستانه و همراه با تکریم نیازمندان صورت گیرد تا اجر معنوی و پاداش اخروی را به همراه داشته باشد.
  وی افزود:مردم در سراسر استان می توانند به یکی از پایگاه های مستقر در سطح شهر مراجعه و کمک‌های خود را تقدیم مستمندان کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار