اين امر تدريجاً از عقب رفتن روسری‌ها شروع شده، و به رفتن خانم‌ها به ورزشگاه‌ها رسيده و به مرور ادامه خواهد يافت، تا آزادی غربي به صورت کامل در جامعه ما تحقق پیدا کند! طبیعتاً در فضائی که آزادی با چنین معنایی بالاترین ارزش‌ها تلقی شود، جایی برای احکام اسلام، باقی نمی ماند.
کد خبر: ۵۷۶۰۲۴
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۳ 08 March 2018

به گزارش تابناک قم، آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی گفت: ارزش‌ها در غرب، تغییر کرده است. بنا به گفته يكي از مهاجرين دانشمند زمانی در کانادا، نپوشيدن کت توسط مردان، خلاف عفت عمومی تلقی می‌شد؛ اما امروز زنان در همان كشور با کمترین پوشش در مجامع عمومی حاضر می‌شوند و اين امر هیچ منافاتی با عفت عمومی ندارد!.

وی افزود: مسئولان اين کشورها به این مسأله افتخار می‌کنند و همین آزادی را برای ما هم تجویز می‌کنند.

آیت الله مصباح یزدی ادامه داد: اين امر تدريجاً از عقب رفتن روسری‌ها شروع شده، و به رفتن خانم‌ها به ورزشگاه‌ها رسيده و به مرور ادامه خواهد يافت، تا آزادی غربي به صورت کامل در جامعه ما تحقق پیدا کند! طبیعتاً در فضائی که آزادی با چنین معنایی بالاترین ارزش‌ها تلقی شود، جایی برای احکام اسلام، باقی نمی ماند.

وی تصریح کرد: روح این سخن ابتدا از سوي منافقین مطرح شد که گفتند اسلام تاریخ‌مند است و احکام آن، اختصاص به زمان خاصی داشته است!.

آیت الله مصباح گفت: امروز اگر از ربا انتقاد کنید، با تمسخر به شما مي‌گويند مگر فعاليت اقتصادي بدون نظام ربوی ممکن است؟ رباخواري در گذشته اعلان جنگ با خدا بوده، امروز اين كار عین جهاد فی سبیل‌الله است! از سوي اين افراد اصل رباخواري پذيرفته شده، فقط بحث بر سر این است که سود، 30 درصد باشد، یا 28 درصد!.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار