مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قم از فعالیت 14 هزار نفر در تولید سوهان در این استان خبر داد.
کد خبر: ۵۸۲۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۷ 06 July 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان قم، امیرهوشنگ طیبی نژاد با تاکید بر اینکه در حال حاضر تعداد چهار هزار نفر مستقیم و نزدیک به 10 هزار نفر به صورت غیر مستقیم در استان قم با تولید سوهان در ارتباط هستند، آن را ظرفیتی مهم در پیش روی برنامه ریزان و مسوولان دانست و گفت: بدنبال آن هستیم تا با مشارکت دستگاههای مربوطه و فعالان خوشه سوهان، سوغات قم را بعنوان سوغات کشور در عرصه بین الملل معرفی کنیم.

وی یادآور شد: در همین راستا نخستین جلسه شورای راهبردی خوشه سوهان قم با حضور کارشناسان دستگاههای مربوطه، عامل توسعه خوشه سوهان و فعالان آن به همت معاونت صنایع کوچک این شرکت برگزار شد.

وی از فعال سازی توسعه خوشه سوهان قم به عنوان چهارمین خوشه کسب و کار استان خبرداد و اظهار داشت: پس از موفقیت این شرکت در فعال سازی توسعه خوشه های فرش دستباف، کفش ماشینی و مبلمان، امروز شاهد فعال سازی توسعه خوشه سوهان قم می باشیم.

طیبی نژاد خاطرنشان کرد: خوشه؛ سیستمی اجتماعی، اقتصادی است که توسعه آن در یک منطقه می تواند نشان دهنده وجود مزیت های مرتبط در یک صنعت و تولید خاص در آن منطقه باشد.

وی بیان داشت: در صورتی که بتوان با یک کار مطالعاتی و برنامه ریزی شده موانع موجود فعالان خوشه را مرتفع نمود و فرصت های جدید داخلی و جهانی را در مقابل آن ها قرار داد، می توان با توانمند سازی انتظار توسعه آنها را داشت.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی قم گفت: در همین راستا معتقدیم این مهم به عنوان یک استراتژی نوین مورد توجه این شرکت قرار گرفته و در راه و مسیر مشخص شده برای خوشه های کسب و کار استان قم گام های مهم و کاربردی برداشته است و نتایج اقدامات انجام شده نیز قابل ارزیابی است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کارگر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
امار دادن تعداد شاغلین در سوهان پزی دردی رو دوا نمیکنه مسولان از وضعیت بیمه و دستمزد ما مصاحبه کنن شرمنده زن و بچه نباشیم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار