مدیرکل حمل‌ونقل جاده‌ای اردبیل
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: از ۲۳ اسفند سال گذشته تا چهارم فروردین‌ماه امسال ۴۵ هزار و ۲۰۷ مسافر از پایانه‌های این استان جابه‌جا شدند.
کد خبر: ۵۸۳۰۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۶ 25 March 2018
به گزارش تابناک اردبیل، علی رحمتی بعدازظهر یکشنبه در بازدید از ستاد اجرایی خدمات سفر اردبیل تصریح کرد: در بازه زمانی ذکر شده هفت هزار و ۱۷۵ سفر به ثبت رسیده که از این تعداد هزار و ۸۵۲ مورد مربوط به اتوبوس است.

وی افزود: تعداد سفر سواری و مینی‌بوس، پنج هزار و ۲۱۶ مورد به ثبت رسیده و همچنین تعداد سفر سرویس دربستی ۹۴ مورد و سرویس بین‌المللی ۱۳ مورد است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همچنین به تردد خودروها از محورهای مواصلاتی اشاره و تأکید کرد: در بازه زمانی ذکر شده ورودی خودرو ۲۸۲ هزار و ۲۶۰ دستگاه است.

به گفته رحمتی خروجی خودرو نیز ۲۳۱ هزار و ۷۶۰ دستگاه بوده و مجموع ترددها رشد ۳۰ درصدی به نسبت مدت مشابه سال گذشته را نشان می‌دهد.

وی بیشترین میزان تردد را مربوط به محور اردبیل- آستارا با ۱۹۱ هزار و ۴۰۰ مورد برشمرد و اضافه کرد: بیشترین میزان تردد نیز در روز چهارم فروردین‌ماه به تعداد ۷۶ هزار و ۲۷۱ دستگاه به ثبت رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان در خصوص آمار تردد از محور اردبیل- سرعین نیز افزود: ورودی خودرو ۹۹ هزار و ۱۰۰ مورد و خروجی ۹۰ هزار و ۶۰۷ مورد گزارش شده است.

رحمتی ادامه داد: در پایانه مرزی نیز ۴۷ هزار و ۴۱۳ مسافر تردد داشتند که به نسبت مدت مشابه سال گذشته رشد ۴۰ درصدی را نشان می‌دهد.

وی تأکید کرد: در این مدت خروج خودرو سواری از پایانه مرزی به تعداد ۷۵۷ دستگاه با افت ۱۰ درصد و خروج اتوبوس به تعداد ۴۴ دستگاه با افت ۱۵ درصد همراه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار