رئیس پلیس راهور ناجا :
به گزارش تابناک سمنان ،سردار تقی مهری گفت:درباره وضعیت ترافیکی در جاده‌های کشور، بر اساس آمار تردد شمارها 12 درصد نسبت به سال گذشته افزایش سفر وجود داشته است.
کد خبر: ۵۸۳۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۱ 27 March 2018
به گزارش تابناک  سمنان، رئیس پلیس راهور ناجا دقایقی پیش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در 24 ساعت گذشته این آمار به 14 درصد رسیده است تصریح کرد: در 24 ساعت بیش از 70 درصد تصادفات به سبب عدم توجه به جلو و خستگی و خواب آلودگی راننده رخ داده است.
سردار مهری اضافه کرد: این آمار نشان می دهد سفرهای مسافران در هر دو لاین جاده‌های کشور افزایش یافته و همه یا در حال رفت یا برگشت هستند و سطح جاده ها کاملا شلوغ و پر تردد است و نیز نشان می‌دهد که رانندگان بعد از چند روز تعطیلات خسته هستند.
 رئیس پلیس راهور ناجا برای کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای با تأکید بر اینکه هیچ جایگزینی مانند خود خواب برای خواب‌آلودگی وجود ندارد توصیه کرد تا رانندگان با آمادگی کامل رانندگی کرده و هرموقع احساس خستگی کردند؛ استراحت کنند.
وی با اشاره به نقش مهم سرنشینان خودروها برای کاهش تصادفات تأکید کرد: سرنشینان نیز باید شرایط خوبی را برای رانندگان فراهم کنند تا آنان نیز با آمادگی کامل رانندگی کنند.
رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه تعداد خودروهای توقیفی در کشور از آغاز اجرای طرح نوروزی پلیس تا کنون کم بوده و عدد قابل توجهی نیست اضافه کرد: این مهم به این دلیل است که تعداد تخلفات حادثه‌ساز در جاده‌ها کم است.
وی با اشاره به برخورد قاطع پلیس با رانندگانی که مرتکب تخلفات حادثه‌ساز می‌شوند عنوان کرد: پلیس خودروی آنهایی را که مرتکب سه تخلف هم زمان شوند؛ متوقف کرده و برخی را تا 72 ساعت و برخی را نیز تا بعد از تعطیلات در توقف‌گاه‌های کشور نگاه می‌دارد و این برخورد برای حفظ جان خود آنان و سرنشینان خودروهای آنان و حفظ جان دیگر رانندگانی است که مقررات را رعایت می کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار