دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه:
دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه گفت: امسال از نظر کمیت و کیفیت در زمینه راهیان نور شاهد رشد خوبی بودیم.
کد خبر: ۵۸۴۱۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۵ 28 March 2018

سردار یعقوب سلیمانی با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس در مقابل نابرابری ها، بی عدالتی ها و قانون شکنی های دشمنان اسلام بود؛ در آن دوران همه با هدف خاموش کردن اندیشه و تفکر امام راحل بسیج شده بودند.

وی با اشاره به تحمیل شدن جنگ هشت ساله ایران و عراق افزود: هشت سال ایستادگی در مقابل آن نابرابری ها را با ایثار، شجاعت و ازخودگذشتگی رزمندگان را تجربه کردیم؛ این دوران بر مردم و کشور سخت گذشت ولی دوران امتحان، تعالی، رشد، مدیریت جهادی و همچنین خلاقیت بود.

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه تصریح کرد: توجه و اهتمام به اقتصاد داخلی و همچنین مدیریت جهادی دوران دفاع مقدس را باید به نسلی که آن دوران، زیبایی ها، حماسه و ازخودگذشتگی ها را ندیدند، به خوبی منتقل شود.

سردار سلیمانی یادآور شد: در سالی که تأکید مقام معظم رهبری بر تولید و حمایت از کالای داخلی است، باید نسبت به تولیدات ملی توجه ویژه ای داشته باشیم؛ در هشت سال دوران دفاع مقدس همین کار انجام شده و باید این حماسه را به نسل های فعلی و آینده منتقل کرد.

وی تأکید کرد: تا زمانی که نام، یاد و خط مشی شهدا پویا و زنده باشد، قطعا انقلاب پایدار و استوار است.

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه بیان کرد: امسال از نظر کمیت و کیفیت در زمینه راهیان نور شاهد رشد خوبی بودیم؛ یکی از محورهای بحث راهیان نور کشور طی جلسات دو روز قبل این بود که مراسم و آیین افتتاحیه راهیان نور غرب و شمال غرب کشور را ۶ و ۷ اردیبهشت ماه سال جاری در سرپل ذهاب طی آیین خاصی برگزار کنیم.

سردار سلیمانی با اشاره به فراهم شدن تمهیدات خوب عنوان کرد: امسال شاهد حضور برجسته تر زائران غیرایرانی بودیم؛ سال گذشته قریب به ۳۷ کشور زائر خارجی برای حضور در راهیان نور آمدند ولی امسال بر اساس آخرین ارزیابی ها قریب به ۴۲ کشور بودند.

وی با اشاره به اینکه بسترسازی های انجام شده اشتیاق برای حضور افزایش پیدا کرده است، ادامه داد: کاروان های گروهی زائران غیرایرانی داریم که از کشورهای همجوار و حتی اروپایی به سرزمین نور می آیند.

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه خبر داد: به دلیل حجم کار و ایام اوجی که در تعطیلات فروردین داشتیم به برخی از زائران خارجی راهیان نور برنامه دادیم تا بعد از ایام نوروز حضور پیدا کنند.

سردار سلیمانی در پایان گفت: برخی از این زائران راهیان نور خارجی بعد از ایام تعطیلات در مناطق عملیاتی و قلل سر به فلک کشیده کردستان و سرزمین های مجاهدت خاموش حضور پیدا می کنند.

 

منبع: مهر

برچسب ها: راهیان نور 97
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار