معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام از تبلیغ جاذبه‌های ایلام در اماکن مختلف برای اطلاع‌رسانی بین گردشگران خبر داد.
کد خبر: ۵۸۴۲۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸ 29 March 2018

 به گزارش تابناک ایلام ، جوریه کلانتری اظهار داشت: میراث فرهنگی استان ایلام طی سال جدید برنامه‌های مختلفی را برای توسعه گردشگری و جذب گردشگر در استان تدارک دیده است.

وی با اشاره به اینکه اقلام تبلیغاتی بین مراکز اقامتی و پذیرایی و مراکز اسکان آموزش و پرورش توزیع شده است، افزود: علاوه بر این اقلام بین پایگاه های اطلاع رسانی گردشگری در مبادی ورودی استان نیز توزیع شده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام عنوان کرد: در تمام شهرستان‌های استان مراکز اطلاع رسانی دایر شده و اقلام تبلیغاتی شامل نقشه‌های گردشگری، جاذبه های گردشگری که تبدیل به محصول گردشگری شده‌اند و بروشورها و کلیپ‌های تبلیغاتی را در اختیار گردشگران قرار خواهند داد.

کلانتری تصریح کرد: از دیگر اقدامات میراث فرهنگی ایلام برپایی جشن نوروزی به صورت موردی در کانون جمعیتی و نقاط گردشگری استان است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام افزود: اعزام رالی تور ملی سفور با هدف ایجاد موج سفر و فضای شور و نشاط عمومی در مسیرهای گردشگری به شهرستانها و مناطق گردشگری از دیگر اقدامات میراث فرهنگی برای توسعه گردشگری در نوروز ۹۷ بوده است.

وی اضافه کرد: آمادگی کامل مراکز اقامتی، خانه مسافرها، مدارس، برای اسکان ضروری گردشگران پیش بینی شده است.

وی تصریح کرد: زمینه های مختلف گردشگری مانند طبیعت گردی، گردشگری مذهبی و تاریخی در استان وجود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار