در رقابت متمرکز با ۳ تیم؛
حریفان تیم فوتبال جوانان صبای قم در رقابت متمرکز با ۳ تیم دیگر برای راهیابی به فصل آتی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال جوانان کشور مشخص شدند.
کد خبر: ۵۸۴۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹ 29 March 2018

به گزارش تابناک قم، پس از صعود دراماتیک تیم جوانان صبای قم به مرحله دوم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول جوانان باشگاه‌های کشور، شاگردان داوود عاصم آبادی در دومین مرحله از مراحل ۳ گانه این رقابت‌ها در روزهای پایانی فروردین ماه باید به مصاف حریفان خود بروند.

بر اساس برنامه ریزی سازمان لیگ، ۸ تیم راه یافته از مرحله نخست و گروهی رقابت‌های لیگ دسته اول جوانان باید در قالب ۲ گروه با هم رقابت کنند تا در نهایت ۴ تیم از میان این ۸ تیم به مرحله سوم و نهایی صعود کنند.

تیم جوانان صبای قم که در آخرین مسابقه و در آخرین دقیقه برابر تیم دخانیات گیلان، توانست جواز صعود به مرحله دوم را به دست بیاورد بر اساس برنامه اعلام شده باید در دور دوم با تیم‌های استقلال اهواز، مس رفسنجان و پدیده اصفهان دیدار کند.

بدین ترتیب تیم‌های حاضر در این گروه از روز ۲۵ فروردین ماه در رفسنجان برابر هم به میدان می‌روند و این مسابقات به صورت تک مرحله برگزار می‌شود و بازی‌های دور برگشت برای آن تعریف نشده است و پس از برگزاری ۳ مسابقه توسط هر تیم، ۲ تیم برتر به مرحله سوم و پایانی صعود می‌کنند.

این در حالی است که سهمیه صعود از لیگ دسته اول جوانان به لیگ برتر جوانان، ۲ تیم در نظر گرفته شده و صبای قم با توجه به تنگناهای شدید مالی در راه برگزاری مسابقات خود و بهره مندی از حداقل امکانات در این راه، کار بسیار دشواری برای صعود به لیگ برتر دارد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار