جانشین فرماندهی انتظامی استان گفت: در حوزه ترافیک و کاهش تصادفات جاده‌ای از شروع طرح نوروزی تاکنون ۲۶ درصد کاهش تلفات جاده‌ای و داخل شهر را شاهد بودیم که این میزان نسبت به سال گذشته ۲۱ درصد کاهش داشته است .
کد خبر: ۵۸۴۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲ 30 March 2018

به گزارش تابناک قم، به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سرهنگ صیاد درویشی اظهار داشت: تمام اقدامات و عملکرد پلیس قم در قرارگاه امام علی (علیه‌السلام) مورد پایش قرار می‌گیرد، در حوزه‌های مختلف ترافیکی ، انتظامی و عملیاتی تلاش می‌کنیم که به‌موقع نقاط ضعف را رفع و نقاط قوت را تقویت کنیم و سطح امنیت را در استان ارتقاء بخشیم، تمام تلاش پلیس قم این است که امنیت و آرامش مطلوبی را برای شهروندان به‌ویژه زائران و مسافرانی که در ایام تعطیلات نوروزی به این استان تردد دارند ، ایجاد کنیم و این امر نهایت آرزوی پلیس است.

وی افزود: تلاش می‌کنیم علاوه بر اینکه از لایه‌های نظارت درونی برای ارائه کیفی خدمات استفاده کنیم، از نظارت مردمی نیز در تأمین امنیت در ایام نوروز برخوردار شویم.

درویشی ادامه داد: نظرات مردم اعم از انتقاد، پیشنهاد و تقدیر از عملکرد پلیس از طریق سامانه 197 دریافت و آمارها نشان می‌دهند که میزان تقدیر و تشکر از اقدامات پلیس قم در این ایام به مقدار قابل‌توجهی افزایش داشته و نظرسنجی‌هایی که از افکار عمومی و زائران ، مسافران و شهروندان در این استان انجام‌شده حاکی است که بیش از 85 درصد مردم از امنیت روانی و 82 درصد در حوزه خدمات انتظامی و 79 درصد در حوزه خدمات ترافیکی پلیس قم اظهار رضایت کرده‌اند که با تلاش شبانه‌روزی پلیس قم به‌دست‌آمده است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان اضافه کرد: در حوزه ترافیک و کاهش تصادفات جاده‌ای از شروع طرح نوروزی تاکنون 26 درصد کاهش تلفات جاده‌ای و داخل شهر را شاهد بودیم که این میزان نسبت به سال گذشته 21 درصد کاهش داشته است .

وی بیان کرد: در حوزه کنترل جرائم به‌ویژه سرقت ،علیرغم افزایش درصدی سرقت‌ها ، شاهد افزایش 56 درصدی کشفیات انواع سرقت نسبت به مدت مشابه در سال گذشته بودیم.

درویشی ابراز کرد: با تلاش همکاران بیش از 93 درصد اقلامی که از مردم و مسافران سرقت شده بود، کشف شد که این آمار بسیار قابل‌توجه و رضایت‌بخش است .

جانشین فرماندهی انتظامی استان خاطرنشان کرد: حجم تردد مسافران در حوزه استحفاظی استان قم ، به‌ویژه در محورهای مواصلاتی، 9 درصد و حجم مسافران وارد شده به قم 12 درصد افزایش و تلفات جانی در حوزه تصادفات 21 درصد کاهش نسبت به سال گذشته داشته که این امر حاصل اقدامات خوب کنترل ترافیکی از سوی همکاران من در پلیس‌راه و راهور و همکاری رانندگان در رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی بوده است.

درویشی به رانندگان توصیه کرد: از عجله و شتاب برای رسیدن به مقصد به‌شدت خودداری کنند و در صورت خواب‌آلودگی و خستگی به اندازه کافی استراحت و سپس به حرکت خود ادامه دهند تا سفری ایمن و با آرامش داشته باشند، همچنین از تمام شهروندان تقاضا می‌کنیم هرگونه اخبار و اطلاعات مربوط به جرائم و ناهنجاری‌های اجتماعی محل زندگی و کار خود را با شماره 110 به پلیس اطلاع دهند .

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار