رئیس اتحادیه هتلداران خراسان رضوی با اشاره به فرا رسیدن شب‌های قدر و روزهای پایانی ماه مبارک رمضان گفت: نظارت‌ها در ایام پیک ورود مسافر یعنی شب‌های قدر و روزهای پایانی ماه رمضان تشدید می‌شود.
کد خبر: ۵۸۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۲ 07 July 2015

به گزارش تابناک خراسان رضوی محمد قانعی در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: سیستم‌های نظارتی ما متشکل از ارگان‌هایی همچون نیروی انتظامی، بهداشت، دامپزشکی، تعزیرات، بازرسی‌های اصناف و اتحادیه هتلداران و همچنین نظارت فنی سازمان میراث فرهنگی است.

وی با بیان اینکه نظارت‌ها بر اماکن اقامتی مشهد و سایر نقاط استان در ایام پیک ورود مسافر یعنی شب‌های قدر و روزهای پایانی ماه رمضان تشدید شده است، افزود: بازدیدهای ویژه شب‌های قدر نیز از 10 روز پیش آغاز شده و بررسی‌های لازم به صورت دقیق انجام می‌شود.

قانعی با تأکید بر عدم مراجعه زائران و مسافران به مکان‌های اقامتی غیرمجاز گفت: طی چند سال اخیر، تعداد هتل‌های مشهد افزایش قابل توجهی داشته و هم‌اکنون در شهر مشهد به اندازه کافی مراکز اقامتی مجاز وجود دارد، همچنین قیمت‌های این مراکز کارشناسی شده و تحت کنترل است.

وی ادامه داد: به همین دلیل از همه مسافران و زائران علی ابن موسی الرضا (ع) می‌خواهیم که از اقامت در مکان‌های غیرمجاز خودداری کنند زیرا هیچ گونه نظارت بهداشتی، فنی و استاندارد در این اماکن وجود ندارد.

رئیس اتحادیه هتلداران خراسان رضوی با بیان اینکه در شب‌های قدر، بیشترین مخاطبان هتل‌های ما، همسایگان حوزه خلیج فارس و کشورهای عربی هستند، گفت: از شب‌های قدر تا پایان ماه مبارک رمضان، ظرفیت هتل‌های مشهد در حدود 70 درصد اشغال می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار