مشخص نیست اومتیتی واقعا قصد جدایی دارد یا تنها دستمزدی بالاتر از پیشنهاد بارسا می‌خواهد.
کد خبر: ۵۸۵۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۴ 03 April 2018

به گزارش تابناک : بارسلونا که از مدتی پیش پروسه تمدید قرارداد ساموئل اومتیتی را آغاز کرده، تا چند روز دیگر دومین جلسه‌اش را با ایجنت این بازیکن برگزار خواهد کرد.

نام اومتیتی این روزها بیشتر از هر زمان دیگری در رسانه‌ها شنیده می‌شود. مهم ترین دلیلش هم تردیدها پیرامون ماندن یا نماندن او در بارسلوناست. همه این شایعات از روزی شروع شد که این بازیکن در مصاحبه‌ای، حاضر نشد به طور شفاف بگوید قراردادش با بارسلونا را تمدید خواهد کرد. اگرچه خود او چند روز بعد در مصاحبه‌ای از اینکه در بارسلوناست، ابراز خوشحالی کرد.

دومین دلیل هم نمایش‌های پایین تر از حد انتظار او در سه بازی اخیر است. دو بازی در ترکیب فرانسه و بازی با سویا که به خصوص روی گل اول حریف، اومتیتی اشتباهی عجیب مرتکب شد. بسیاری معتقدند شایعات، روی تمرکز این مدافع اثر گذاشته است.

اما به هر روی، باشگاه هیچ تردیدی در تمدید قرارداد با این مدافع ۲۴ ساله ندارد. قرار نیست با یک یا چند بازی نسبتا ضعیف، عملکرد فوق العاده او در دو سال اخیر زیر سوال برود. پروسه تمدید قرارداد بیگ سم از مدتی پیش شروع شده و طرفین چندی پیش با هم جلسه‌ای هم برگزار کردند که به نتیجه ختم نشد. این ملاقات، پیش از وقفه بازی‌های ملی انجام شده بود. اما جلسه دوم هم طی روزهای آتی برگزار خواهد شد.

برنامه باشگاه این است که اکنون با اومتیتی به توافق برسد و در تابستان، قرارداد جدید امضا شود تا دستمزد این بازیکن از بودجه سال مالی بعد پرداخت شود. حالا باید دید جلسه دوم چه نتیجه‌ای در پی خواهد داشت.

 

 

 

منبع : پارس فوتبال 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار