بهترین پاسور آسیا نامی آشنا برای ماست. شماره ۸ استقلال که تا این‌جای بازی‌ها این عنوان را به یک ایرانی اختصاص داده است.
کد خبر: ۵۸۵۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۸ 03 April 2018

به گزارش تابناک : بعضی از اتفاقات در استقلال به یک قانون تبدیل شده‌اند. قوانینی که مدت‌هاست تغییری در آن ایجاد نشده است. مثل تکیه برجناح راست‏‏، بدشانسی‌های شماره ۷ بعد از فرهاد مجیدی و البته درخشش شماره ۸! شماره ۸ ها قرار است نقش ویژه‌ای در استقلال داشته باشند. قرار نیست یک بازیکن ساده و معمولی باشند. طراحی و بازیسازی می‌کنند. کاری که زمانی مجتبی جباری انجام می‌داد و حالا شماره ۸ دیگری این کار را انجام می‌دهد.

فرشید اسماعیلی، بازیکنی که با پاس گل دیروز با ۴ پاس خود نامش را در صدر بهترین پاسورهای لیگ قهرمانان آسیا قرار داد. او در بازی رفت با العین دوپاس گل داد‏، در بازی برگشت یک پنالتی گرفت و مقابل الریان قطر تعداد پاس‌هایش را به عدد ۴ رساند تا با پاس‌گل‌هایش در لیگ برتر برابری کند. یعنی اسماعیلی در مجموع لیگ برتر و آسیا ۸ گل برای استقلال ساخته است که با توجه به دقایق بازی این بازیکن آمار بسیار قابل قبولی است. او جای ثابتی در ترکیب استقلال ندارد‏، درست مانند مهاجمی که بسیار با اسماعیلی هماهنگ است، جابر انصاری. انصاری و اسماعیلی بعد از علیپور و امیری با ۴ گل خطرناک‌ترین زوج‌ لیگ برتر بوده‌اند که با همکاری همدیگر سه گل به ثمررساندند. دو بازیکنی که احتمالا به واسطه هم‌تیمی بودن در فجرسپاسی هماهنگی بسیار خوبی با همدیگر دارند و نحوه بازی همدیگر را به خوبی می‌شناسند.

اسماعیلی با این آمار شاید بتواند فاصله‌اش را با نیمکت‌ بیشتر کرده و به یکی از گزینه‌های همیشگی شفر تبدیل شود و مهندسی باشد برای آبی‌ها با شماره محبوب ۸. بازیکنی که جز معدود بازیکنانی است که با وجود راست‌پا بودن توانایی بازی با پای چپ را هم به خوبی دارد و تعدادی از پاس‌هایش را با پای چپ ارسال کرده است.

 

 

منبع : سایت نود 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار